Op de woensdagen krijg je altijd een knutselvraag te verwerken. En dat viel niet helemaal mee. De vraag die voor vandaag bedoeld was, is deze:
Nu is de categorie South Park van nature al niet heel moeilijk, maar dit vond de redactie wat al te gortig worden. De vragen van maandag en dinsdag waren ook al niet zo heel moeilijk... Daarom: vandaag een alternatieve vraag gemaakt en die geeft een kleine sneak preview van de vragen waar de redactie momenteel aan werkt. South Park komt daarin terug en ditmaal ter uitbeelding van albumhoezen. Aan jullie vandaag dus de vraag welk album in de grote afbeelding wordt weergegeven. Wie weet is die ook wel makkelijk. Leuk als je even laat weten wat je van dit nieuwe popquizgenre vindt.
Als gezegd: gisteren hadden jullie weinig moeite met Black Betty van Ram Jam. Jullie kunnen jullie energie natuurlijk prima gebruiken voor de AlbumQuiz, die zelfs GeenStijl haalde. De eerste inzendingen komen binnen als reactie. Die is beperkt in lengte, dus als dat niet lukt, mag je inzendingen voor de AlbumQuiz ook per mail insturen.








14 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Manu Chao - Clandestino
Geen twijfel over mogelijk.
Erg leuke categorie. Veel beter dan voorheen, al is het kleine plaatje dan wel weer makkelijk
De hoes is die van Clandestino van Manu Chao
manu chao -clandestino
Mooi, mooi, en minder ruimte voor discusie lijkt mij. Dit is:
Manu Chao - Clandestino
Manu Chao -> Clandestino
Manu Chao - Clandestino
Manu Chao - Clandestino
Manu Chao - Clandestino
manu chao - clandestino
Net 5 dagen non stop hoezen koekeloeren achter de rug en dan dit!
Ik sla even over vandaag.
Ik vond south park al niet de leukste categorie, maar een south park hoes is me echt teveel.
Om ook positief te blijven:
De echte puzzels vind ik het leukst, dus de odd one out, for the record (superleuk!), de link (kortom de hele vrijdag tot nu toe)en natuurlijk de weekend-quiz. Verder alles met geluidsfragmenten, al dan niet achterstevoren. 4 hoezen terug zoeken in een zoekplaat is net te doen, net als een stel witte tanden of een pink-ring terug-linken aan een artiest.
Ik kom er niet op. Little Steven, Eminem?
Ik gok op Little Seven, album geen idee
Mwoah... Zoals eerder aangegeven zijn hoezen niet mijn sterkste kant. Die van vandaag heb ik dan ook geen flauw idee. Bij de weekendkwis is er nog een aanknopingspunt (uit 2009) maar bij deze is het eigenlijk gewoon weten. Anders moet je zoeken en dan moet je het maar net tegenkomen. En juist dat zoeken maakt deze kwis voor mij zo leuk!
Maar goed, da's mijn mening. Als de redactie dit wil doen, dan verwijs ik naar de Nike-reclame: Just do it! :-)
echt géén idee en wat mij betreft liever geen albumhoezen, want ik weet ze eigenlijk maar zelden.
Kweenie
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten