We gaan een introvraag spelen, want het is donderdag en dan krijg je om de drie weken een vraag uit de categorie Intro's. Even luisteren naar het fragment. Dan even noemen wie je hoort, met welk nummer.De hernieuwde South Park vraag werd gisteren lastig gevonden. Een stuk minder goede antwoorden dan de dagen ervoor. Toch werd ie geraden: de fijne plaat Clandestino van Manu Chao. We zouden zeggen: draai 'm weer eens een keer.

Veel succes met de vraag van vandaag en de AlbumQuiz. En oh ja, er is een verse WeekendQuiz aanstaande zaterdag. Een WeekendQuiz Extra!








5 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Dat zijn de Audio Bullys met een versie van All Sing Along die in de Zune commercial (met snowboarders) werd gebruikt.
Het lijkt een beetje een op Kid Cudi met day en Night maar die is het niet. Ik geef het op.
Fijne feestdagen
All sing along - Audio bullys.. maar ben niet helemaal overtuigd
Dit zijn de
Audiobullys met All Sing Along
Ik geef op!
Fijne kerstdagen allemaal
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten