
Vandaag misschien wel de bekendste muziekvragen-categorie:
Intro's. Je kent het systeem. Playknop indrukken, luisteren (niet onbelangrijk) en met al de scherpte die je in je hebt aangeven van welke plaat, van welke artiest je de eerste noten hoort. Fijne plaat vandaag en een lekker lang fragment.

De
South Park vraag van gisteren werd door iedereen ingekopt, en jullie waren
met velen! We zochten een in oosterse stemming verkerende Björk, zoals ze te zien is op het album Homogenic. Op moment van schrijven bijna 40 correcte inzendingen.
33 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Misschien dat ik in de 2de helft van de week gewoon beter kan nadenken:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid of Orleans (The Waltz Joan of Arac)
Het begin is ook gelijk het mooiste van de plaat:
OMD met Maid of Orleans
Kan niet anders zijn dan Joan of Arc van OMD (Orchestral Manouvres in the Dark), een heeeeele fijne plaat idd
Ah ik bedoel natuurlijk 'Maid of Orleans'.
Orchestral Manoevres in the Dark (OMD)- Maid of Orleans (The Walz Joan of Arc)
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Joan of Arc (Maid of Orleans)
Behoorlijk lastig deze, maarrrr:
Orchestral manoeuvres in the dark met het nummer Maid of Orleans. Goede jaren '80 shit dit!
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Maid of Orleans (Joan of Arc).
Eindelijk een makkelijke vraag. Dit is natuurlijk het intro van:
Orchestral Manoeuvres in the Dark - Joan of Arc (Maid of Orleans)
Groeten,
Richard van Gils
Orchestral Manoeuvres in the Dark - 'Maid of Orleans (The Waltz Joan of Arc)'
Gelukkig een makkelijke.
OMD (Orchestral Manoeuvres in the Dark) - Maid of Orleans
Maid of Orleans (Joan of Arc)van Orchestral Manouvres in the Dark.
En dit is nu een prachtig nummer van een meer dan fantastisch album. Het nummer is Joan of Arc / Made of Orleans, van Orchestral Manoeuvres in the Dark (kortweg OMD), van het album Architecture and Morality.
Complimenten met de keuze!
Groet,
Jack.
Echt een makkie dit zeg. Met dank aan een collega;)
Orchestral Manoeuvres in The Dark - Maid of Orleans
Maid Of Orleans - Orchestral Manoevres In The Dark (OMD)
Of mijn geluidskaart heeft het zojuist begeven, of het is een onherkenaar intro voor mij...
Ik zal het eerlijk toegeven, ik heb vandaag één van mijn drie hulplijnen ingeschakeld die ik mezelf maandelijks gun. Het lijkt wel Weekend Millionairs....
Orchestral Maneuvers in the Dark - Maid of Orleans
Dat is natuurlijk Orchestral Manouvres in the Dark met hun Maid of Orleans.
Maid of Orleans (the waltz Joan of Arc) - Orchestral Manoeuvres in the Dark
Orchestral manoevres in the dark - Maid of Orleans
Nou, deze zal dan iedereen wel weer weten: OMD (Orchestral Manoeuvres in the Dark) met Maid of Orleans (Joan of Arc).
Maar weet ook iedereen hoe moeilijk het indertijd was om dit nummer in z'n geheel op een cassettebandje te krijgen, zonder door de intro heen kletsende dj? Hihi, dat weet ik nog heel goed - en daarom had ik dit fragment ook nog wel herkend als het hooguit een seconde had geduurd. :-D
O.M.D - Maid of Orleans
Tja, misschien nog meer inzenders vandaag. Het is OMD met Maid of Orleans. Alleen de eerste toon zou al voldoende zijn geweest om tot de juiste oplossing te komen.
OMD - Maid of Orleans (The Waltz Joan of Arc)
Linking Park - Bleed It Out - Brad Delson
Orchestal Manouvres in the Dark (OMD) - Maid of Orleans
Jaja wat zei die dan ?
OMD-Maid of Orleans
Dat zei die, en dat was nog goed ook !!
Doe maar een nummer van Radiohead...
OMD - Maid of Orleans
Mn vriend wist m in 1x!
Orchestral manouvres in the dark - maid of orleans
omd -maid of orleans
Oh een oude favoriet, Orchestral Manoeuvres in the dark met Maid of Orleans.
omd - maid of orleans
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten