We gaan een introvraag spelen, want het is donderdag en dan krijg je om de drie weken een vraag uit de categorie Intro's. Even luisteren naar het fragment. Dan even noemen wie je hoort, met welk nummer. Zet je antwoord in een reactie onderaan de vraag.
Vraag loopt tot: 27-02-2015, 8:30 AM
Score: Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Holly Hunter en Hollie Johnson brachten je gisteren op weg richting The Hollies - Look through any window.
Niet de WeekendQuiz vergeten hoor!
Niet de WeekendQuiz vergeten hoor!



19 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Skee-Lo - I Wish
Skee-Lo - I Wish
Skee-Lo - I wish
skee-lo - i wish
Skee-Lo - I Wish
Skee-lo - I wish
The Nefster
Skee-Lo - I wish
Skee-Lo - I Wish
Skee-Lo - I Wish
Skee-lo - I wish
skee lo - i wish
I Wish - Skee-Lo
Skee-Lo - I wish
Skee-Lo "I Wish"
Skee-lo – I Wish
Skee-Lo - I wish
I Wish - Skee-Lo
Skee-Lo - I Wish
Skee-Lo - I Wish
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten