Woensdag. Tijd voor een vraag uit de categorie PopAr. In deze categorie krijg je een albumhoes te zien, die op een of andere manier artistiek is bewerkt. Vraag aan jou is natuurlijk: om welk album gaat het? Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 09-01-2014, 8:30 AM
Score: Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de albumtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de albumtitel. Maximaal dus 2 punten.
Gisteren in de beroemde toeters: The Supremes - Where did our love go (1965)
Pak op de woensdag gewoon lekker een die WeekendQuiz mee!
Pak op de woensdag gewoon lekker een die WeekendQuiz mee!



26 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
The Beatles - Let It Be (1970)
Niet al te lastig deze keer... ;-)
Beatles - Let it be
Tja...
The Beatles - Let It Be
The Beatles - Let It Be
The Beatles - Let it be
The Beatles "Let It Be"
the beatles - let it be
the nefster
Beatles - Let it be
gelukkig niet zo´n moeilijke vandaag
Let it be - Beatles
beatles - let it be
Weet niet zeker of ie is doorgekomen, dus nog maar een keer
The Beatles - Let it be
Let it be van the Beatles
Beatles- Let It Be
Hallo,
Dit is de cover van Let it be van de Beatles.
Groeten,
Gerrit
The Beatles - Let it be
The Beatles - Let It Be
The Beatles - Let it be.
Let It Be - The Beatles
The Beatles - Let it be
The Beatles - Let it be
The Beatles - Let It Be
the Beatles - Let it be
The Beatles - Let it be
The Beatles, Let it be
Let it be - The Beatles (1970)
Hopelijk doet ie het dit keer wel (vanuit Mexico)
Beatles - Let it Be
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten