We gaan weer mixen op de donderdag. De categorie is Remix: vier platen dwars door elkaar gehaald. Jij hoeft het lawaai alleen maar even te doorzien en aan te geven welke vier platen je hoort. Laat vooral een reactie achter. Liefst met het goede antwoord erin.
Vraag loopt tot: 27-09-2013, 8:30 AM
Score: Score: Een half punt per juiste artiest, een half punt per juiste songtitel. Maximaal dus 4 punten.
Score: Score: Een half punt per juiste artiest, een half punt per juiste songtitel. Maximaal dus 4 punten.
Gisteren hadden jullie in ons broddelwerkje het album American Pie van Don McLean moeten herkennen.
Oei, wat gaat die week hard. Vergeet je de WeekendQuiz niet?
Oei, wat gaat die week hard. Vergeet je de WeekendQuiz niet?



16 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
1) Stevie Wonder - Superstition
2) Eminem -
1) Stevie Wonder - Superstition
2) Eminem - ?
Stevie Wonder - I wish
Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
Eminem feat Dr Dre - Guilty Conscience
Afroman - Because I got High
Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
Stevie Wonder - Sir Duke
Eminem - Guilty Conscience
Afroman - Because I Got High
I wish - Stevie Wonder
Pharell
1. Stevie Wonder "I Wish"
2. Nina Hagen Band "Unbeschreiblich Weiblich"
3. Eminem ft. Dr. Dre "Guilty Conscience"
4. Afroman "Because I Got High"
Nina Hagen - Unbeschreiblich weiblich
Afroman - Because I Got High
Stevie Wonder – I wish
Eminem ft. Dr. Dre - Guilty Conscience
nina hagen- unbeschreiblich weiblich
stevie wonder- i wish
eminem-guilty conscience
stevie wonder - i wish
eminem ft dr dre - guilty conscience
nina hagen - unbeschreiblich weiblich
* I Wish - Stevie Wonder
* Because I Got High - Afroman
* Unbeschreiblich Weiblich - Nina Hagen Band
* Guilty Conscience - Eminem Feat. Dr. Dre
Nina Hagen - Unbeschreiblich weiblich
Stevie Wonder -
Eminem - the real slim shady
1. Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
2. Afroman - Because I Got High
3. Stevie Wonder - I Wish
4. Eminem - ...... (volgt misschien nog)
Groeten
Paul
Stevie Wonder - I Wish
Stevie Wonder - I Wish
Eminem - Guilty Conscience
Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
Peter Fox - Haus Am See
Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
Stevie Wonder - I Wish
1. Stevie Wonder - I Wish
2. Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
3. Afroman - Because I Got High
4. Eminem - Guilty Conscience
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten