Het is dinsdag dus krijg je een muziekvraag met geluidsfragment voor de kiezen. Vandaag is dat in de categorie Beroemde Toetsen een - hoe raad je het - stukje op 't orgel. Voor jou hebben we twee vragen: Welke band hoor je? Welk nummer hoor je? Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 29-05-2013, 8:30 AM
Score: Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Uw redactie zag het antwoord van gisteren eenmaal optreden en vond dat meer dan voldoende. Op Werchter riepen ze niets anders dan slogan uit de gezochte plaat: Tonight's gonna be a good night. Ze vergaten er een goede middag van te maken. Titel die we zochten was I gotta feeling.
Het wordt vandaag vast weer rotweer. Ga lekker zitten en speel de WeekendQuiz.
Het wordt vandaag vast weer rotweer. Ga lekker zitten en speel de WeekendQuiz.



14 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Van Halen "Love Walks In"
Love walks in - Van halen
uit de oude doos, Van halen met Love walks in (1986)
Van Halen - Love Walks In
Hmm lijkt mij toch pittig als je het album 5150 niet zou kennen.
Van Halen - Love Walks In
Van Halen - Love walks in
VAN HALEN - Love walks in
van halen- love walks in
Hallo,
Dit is uit Love walks in van Van Halen.
Groeten,
Gerrit
Love Walks In - Van Halen
Van Halen - Love walks in
Van Halen - Love Walks In
van halen - love walks in
Voor de zekerheid nogmaals
Van Halen - Love walks in
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten