Vandaag ga je in de categorie Raad het Logo op zoek naar de twee bands of artiesten die hadden bedacht de twee letters hiernaast in hun logo op te nemen. Weet jij het? Veel succes! Zet je antwoord in een reactie onderaan de vraag.
Vraag loopt tot: 21-05-2013, 8:30 AM
Score: Score: 1 punt voor elke juiste band. Maximaal dus 2 punten.
Score: Score: 1 punt voor elke juiste band. Maximaal dus 2 punten.
Vrijdag zagen we in de morph Will Smith zoetjesaan veranderen in Sting. Moet kunnen. Bekijk de hele morph hier.
Vandaag is eigenlijk wel een mooie dag voor de WeekendQuiz.
Vandaag is eigenlijk wel een mooie dag voor de WeekendQuiz.



9 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
S is van Sex Pistols.
De S van Sex Pistols
De B geen idee
Boston en de Sex Pistols
B van Boston
S van Sex Pistols
The Sex Pistols en ?
De S is van Sex Pistols, de B? Geen idee.
Ik gok op Public Enemy
The Sex Pistols
Boston ?
s van sex pistols
b ??
Op de valreep:
de S van Sex Pistols
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten