Het is donderdag dus tijd voor een vraag met fragment. Vandaag een vraag uit de rubriek Hitsnipper. De opdracht is je natuurlijk meteen duidelijk. Luister naar het ultrakorte fragment en laat weten welke plaat je hoort. Heel eenvoudig. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 8 maart, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Gisteren vier nogal schetsmatige albumhoezen. Knap dat ze hier en daar toch alle vier werden gevonden:
Radiohead - Ok Computer
The Boo Radleys - Wake up!
The Cure - Wish
The Levellers - Hello Pig
Denkt u nog even aan de WeekendQuiz?
Radiohead - Ok Computer
The Boo Radleys - Wake up!
The Cure - Wish
The Levellers - Hello Pig
Denkt u nog even aan de WeekendQuiz?



18 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Tom Jones - Delilah (1968)
Tom Jones - Delilah
Tom Jones - Delilah
Tom Jones - Delilah
aaahhh na 100 x luisteren meen ik Tom Jones Delilah te horen??
Tom Jones - Delilah.
Tom Jones - Delilah
Misschien Ry Cooder?
Tom Jones "Delilah"
Tom Jones - Delilah
Tom Jones - Delilah
Ergens ver in mijn achterkamer kom ik op Spanish ... Spanish Eyes of spanish Harlem
Ik ga voor Spanish Eyes van Engelbert Humperdinck!
Delilah - Tom Jones
hitsnipper is van:
Tom jones-delilah
tom jones - delilah
Tom Jones - Delilah
tom jones- delilah('68)
Tom Jones - Oh Delilah
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten