Het is dinsdag en dus tijd voor een vraag met fragment. Vandaag staan in Beroemde Toeters de blazers centraal. Heldere missie: luister naar het fragment en noem uitvoerend artiest en titel van de plaat. Hoe moeilijk kan dat nou zijn? Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 16 januari, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Gisteren keken we naar de B van Blink 182 en de H van Megadeth. Die B bleek inderdaad ook (ongeveer) in het logo van de ons totaal onbekende band Black Label Society te zitten, dus die rekenen we ook goed, al is het maar als beloning aan degenen die zich suf hebben gezocht naar die band.
De treinen rijden een aangepast rooster. Blijf lekker thuis en speel die WeekendQuiz!
De treinen rijden een aangepast rooster. Blijf lekker thuis en speel die WeekendQuiz!



28 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
@Muziekvragen: Black Sabbath heeft hem ook gebruikt op het album 'The Dio years' Hij lijkt er wel erg veel op in ieder geval ;-)
De Dijk - Laat het vanavond gebeuren
De Dijk - Laat het vanavond gebeuren
Nou hoop ik echt dat je de B van Bodycount ook goed hebt gerekend... Ik had namelijk eerst Black Label Society, maar die klopte net niet, dus mijn 2e ingeving (Bodycount dus) opgezocht, en die klopte wel helemaal...
De Dijk - Laat het vanavond gebeuren
de Dijk - Laat het Vanavond Gebeuren
De Hot Haarlemmerdijk Horns op
De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeuren
De Dijk - Laat het vanavond gebeuren
@W817tjes (namens Team Pakkal): Jep, je hebt gelijk, Body Count heeft 'm ook. Die van Black Sabbath ligt er dan weer te ver vanaf...
Get Up Stand Up voor de Dijk
De Dijk met Laat het Vanavond Gebeuren
De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeuren
De Dijk "Laat Het Vanavond Gebeuren"
Typische toeter van: De Dijk - Laat het vanavond gebeuren
Fijn dat Bodycount goed gerekend wordt. En thrashmetal-liefhebber van het eerste uur als ik ben: het is Megadeth, dus zonder de 2e A. ;-)
De Dijk - Laat het vanavond gebeuren.
Hmm volgens mij is de noorse Metalband Burzum toch ook goed?
De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeuren
Get up stand up - Bob Marley
laat het vanavond gebeuren - de dijk
de toeters zijn van:
de dijk - laat het vanavond gebeuren
De Dijk - Laat het vanavond gebeuren
Laat Het Vanavond Gebeuren - De Dijk
De Dijk - Laat het vanavond gebeuren
de dijk - laat het vanavond gebeuren
De Dijk - Laat Het Vanavond Gebeuren
De Dijk - Laat het vanavond gebeuren
Get Up Stand Up (in een funky cover-versie)?
@Michael Tanzer: We gaan alle genoemde obscure metalbands met een B nog even dubbelchecken!
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten