De donderdag levert altijd een vraag met geluidsfragment op. Vandaag niet zomaar een fragment. Het is tijd voor de rubriek Remix: Geluid aan en op de playknop drukken. Welke vier platen kun jij onderscheiden in de kakafonie die je hoort? Zet je antwoorden in een reactie!.
Vraag loopt tot: 26 oktober, 8:30 AM
Score: Een half punt per juiste artiest, een half punt per juiste songtitel. Maximaal dus 4 punten.
Score: Een half punt per juiste artiest, een half punt per juiste songtitel. Maximaal dus 4 punten.
Gisteren was ons kleurwerk bedoeld om het album A beautiful noise van Gossip uit te beelden. Sorry voor het geklieder.
Geen geklieder maar alleen maar geslaagd werk vind je in de WeekendQuiz van deze week.
Geen geklieder maar alleen maar geslaagd werk vind je in de WeekendQuiz van deze week.



23 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Suicide Blonde - INXS
INXS - Suicide blonde
Nick Kershaw - I won't let the sun go down on me
Debarge - Rhytm of the night
George Michael - Don't let the sun go down on me
Suicide blond - INXS
A beautiful noise..... was dat niet dat draakje van Neil Diamond?
Inxs - Suicide blonde
Nick Kershew - I won't lt th Sun go own on me
Debarge - Rhythm of the night
REM - Bang and Blame
* INXS - Suicide Blond
* Nik Kershaw - I Won't Let The Sun Go Down On Me
* DeBarge - Rhythm Of The Night
rhythm of the night - El Debarge
INXS - suicide blond
1) INXS - Suicide blond
Nik Kershaw - I Won't Let The Sun Go Down On Me
DeBarge - Rhythm of the Night
INXS - Suicide blonde
Nik Kershaw - I won't let the sun go down on me
Debarge - Rhythm of the night
en...
Ik hoor hem (nog) niet, voorlopig gok ik op:
Phil Collins - I wish it would rain down
en weer maar 2 van de 4 :(
Nik Kershaw - I won't let the sun go down on me
INXS - Suicide Blonde
Inxs - Suicide Blonde
DeBarge - Rhythm Of The Night
Nik Kershaw - I Won't Let The Sun Go Down On Me
R.E.M. - Bang And Blame
eerst de plaat die er volledig overheen gaat :
INXS - SUICIDE BLONDE
dan :nik kershaw i won't let the sun go down on me
dan :DeBarge - Rhythm Of The Night
laatste gokje : level 42- running in the family
Hallo,
Ik hoor:
Nick Kershaw - I won’t let the sun go down on me
INXS - Suicide Blond
Groeten,
Gerrit
We herkennen drie nummers in deze remix, de vierde ontgaat ons, helaas:
DeBarge - Rhythm of the Night
INXS - Suicide Blonde
Nik Kershaw - I won't let the sun go down on me
inxs - suicide blonde
frank boeijen groep
INXS - Suicide Blonde
Debarge - Rhytm of the night
Nik Kershaw - I won't let the sun go down on me
De vierde hoor ik helemaal niet...
INXS "Suicide Blonde"
Nik Kershaw "I Won't Let The Sun Go Down On Me"
DeBarge "Rhythm Of The Night"
R.E.M. "Bang And Blame"
iedere keer een kakafonische aanslag op mijn trommelvliezen, die Remix!
Nik Kershaw - I won't let the sun go down on me
Nik Kershaw - Won't let the sun go down on me
Debarge - Rhythm of the night
INXS - Suicide Blond
The Nefster
INXS - Suicide Blonde
R.E.M. - Bang And Blame
Nik Kershaw - I Won´t Let The Sun Go Down On Me
INXS Suicide Blonde
En veel verder kom ik weer niet
Als het goed is nog net op tijd:
INXS - Suicidal blond
Nik Kershaw - I won't let the sun go down on me
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten