Rob mag gewoon nog een keer. Ditmaal brengt hij jullie een introotje. Niet al te moeilijk, schatten wij in, dus gewoon lekker voor de eer het juiste antwoord inkoppen in een reactie onder de vraag. Succes!
Vraag loopt tot: 30 september, 8:30 AM
Hij was lastig, vorige week. Rob had een pittige Beroemde Gitaar ingestuurd. Toch twee goede inzendingen: Suzie Quatro met 48 Crash. Knap hoor!
Dit is een goed moment om die popvraag die al een tijdje door je hoofd speelt, in te sturen!
Dit is een goed moment om die popvraag die al een tijdje door je hoofd speelt, in te sturen!



7 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Prince - Cream
The Nefster
Prince - Cream
Prince & The New Power Generation "Cream" (1991)
intro is van:prince-cream
Cream - Prince & The New Power Generation
Prince - Cream
Prince - Cream
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten