Donderdag = een vraag met geluids-fragment. Vandaag krijg je een vraag in de rubriek Intro's. Zeer kort zijn de fragmenten, maar dat moet jou er niet van weerhouden om even te noemen welke band je hoort, met welk nummer. Zet jouw antwoord in een reactie!
Vraag loopt tot: 28 september, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Gisteren hielpen een rennende meneer en een zwerm zeemeeuwen je als het goed is aan A Flock of Seagulls met I ran so far away, en waarom ook niet?
Al een beginnetje kunnen maken met de WeekendQuiz?
Al een beginnetje kunnen maken met de WeekendQuiz?



23 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Bruce Springsteen - Thougher than the rest
Ik vond mijn antwoord ook nogal goed, eigenlijk.
Bruce Springsteen - Tougher than the rest
Bruce Springsteen - Tougher than the rest
Was inderdaad nog even Tough! Was wel duidelijk the Boss, alleen moest nog wel even het nummer zoeken.
Bruce Springsteen - Tougher than the rest
Bruce Springsteen - Tougher than the rest
Bruce Springsteen Tougher than the Rest
Bruce Springsteen - Tougher Than The Rest
Bruce Springsteen "Tougher Than The Rest"
@Hermie Hankok: Jep, en we gaan jouw antwoord en ook Run run run van The Byrds goedrekenen.
Bruce Springsteen - Tougher than the rest
The Nefster
Bruce Springsteen - Tougher than the rest.
Bruce Springsteen - tougher then the rest
Bruce Springsteen - tougher than the rest
En zo is BruceB ook weer gelukkig :
Tougher Than The Rest van Bruce Springsteen
The Boss
Bruce Springsteen - Tougher than the rest
Bruce Springsteen - Tougher Than The Rest (1987)
Bruce springsteen - tougher than the rest
Bruce Springsteen - Tougher than the rest
Bruce Springsteen - Tougher Than The Rest
Bruce Springsteen - Tougher than the rest
het is Bruce Springsteen, maar het nummer herken ik nog niet.
Fijn, Run run run is trouwens van het eerste groepje van Ronnie Wood en die heten Birds (dus zonder Y). Dat heb ik dan weer wel opgezocht want ik kende geen Run run run van de andere Byrds.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten