We doen weer een introotje en deze is van de hand van Aspro 100 dit toch ook lekker wat inzendingen heeft gedaan. Volgens ons is deze plaat nog niet langs gekomen op Muziekvragen.nl en dat is eigenlijk een beetje een schande. Succes!
Vraag loopt tot: 2 september, 8:30 AM
De Raad de Video van Rob van de Laak stemde niet alleen ons, maar ook jullie af en toe droevig; de melancholie spatte af van de gezochte plaat: Luka van Suzanne Vega. Dank voor de vraag, Rob!



11 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Alleen het vingergeknip was al voldoende: Vitesse - Rosalyn. Nice!
Ps: de like-button is bij mij niet weer tevoorschijn gekomen. Ben ik de enige daarin? :-(
vitesse- rosalyn(1982)
wat zijn die deuntjes van vitesse toch moeilijk uit elkaar te houden. Ik dacht dat het good lookin was, maar een check maakt duidelijk dat het rosalyn is.
vitesse - rosalyn
Vitesse - Rosalyn
Vitesse "Rosalyn"
Lijkt me duidelijk Vitesse met Rosalyn
Hallo,
Dit is Rosalyn van Vitesse.
Groeten,
Gerrit
Rosalyn - Vitesse
Rosalyn - Vitesse
Rosalyn - Vitesse
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten