Jullie mogen maar blij zijn met al die inzendingen van Rob van de Laak! Hij komt deze week weer voorbij met een Raad de Video. Uit welke clip zie je hiernaast vier shots?
Vraag loopt tot: 26 augustus, 8:30 AM
De Spelersvraag van NataZ was een lastige, maar hij is gekraakt en wel door HS! We zagen mussen in een stamboom, Rasmussen dus. De schaduw verwijst naar de titel van een plaat van Rasmussen: In the Shadow.



9 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Suzanne Vega - Luka (1987)
Ik zie de mogelijkheid om het te "liken" niet meer?! Ik wilde met terugwerkende kracht die van Nataz een stem geven. Mooi bedacht!
@Pakkal: De knop staat er toch wel... Even scherm verversen?
Suzanne Vega "Luka"
Suzanne Vega - Luka
suzanne vega - luka
suzanne vega - luka
Luka - Suzanne Vega
(Nog altijd een van de meest ontroerende liedjes en clipjes aller tijden, naar mijn mening... Dus bedankt Rob, dankzij jou heb ik het weer eens opgezocht.)
Luka - Suzanne Vega
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten