Rifen stuurde nevenstaande Vind de link in, waarvoor dank. Aan jullie de taak om eerst even alle vier de platen te benoemen en daarna te zeggen wat die platen in 's hemelsnaam met elkaar te maken hebben. Succes!
Vraag loopt tot: 29 juli, 8:30 AM
Het introotje in de vraag van Rob van de Laak was afkomstig uit Children of the Revolution van T-Rex. Dank voor de vraag, Rob!



7 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Peter Gabriel - Sledgehammer
Paul Young - Wherever I lay my hat
Edie Brickell & the New Bohemians - What I am
Paul Simon - The Boy in the bubble
Allemaal met een fretloze basgitaar.
peter gabriel - sledgehammer
paul young - wherever i lay my hat (is home)
grumbles - aargh!
paul simon - the boy in the bubble
link: allemaal eighties volk?
1 peter gabriel-sledgehammer
2 paul young- every time you go again
3 eddie brickell and new bohemians-what i am
4 paul simon-the boy in the bubble
de link is dat er 3 artiestennamen beginnen met een p en 1 artiest niet
1 Peter Gabriel "Sledgehammer" met Tony Levin op fretloze basgitaar
2 Paul Young "Wherever I Lay My Hat" met Pino Palladino op fretloze basgitaar.
3 Edie Brickell & New Bohemians "What I Am" met Brad Houser op fretloze basgitaar
4 Paul Simon "The Boy In The Bubble" met de fenomenale Bakithi Kumalo op fretloze basgitaar
de link is de heerlijke fretloze basgitaar die in alle vier deze tracks te horen is. Inkoppertje voor deze (ex-)fretloze bassist!
Peter Gabriel - Sledgehammer
Paul Young - Where ever I lay my head
????
Paul Simon - The boy in the bubble
Ik gok erop dat ze allemaal iets hebben gedaan met Afrikaanse muzikanten en alle voornamen beginnen met een P.
Vier maal de goddelijke fretloze bas:
Peter Gabriel - Sledgehammer (1986) (Tony Levin)
Paul Young - Wherever I Lay My Hat (That's My Home) (1983) (Pino Palladino)
Edie Brickell & New Bohemians - What I Am (1988) (Brad Houser)
Paul Simon - The Boy In The Bubble (1986) (Bakhiti Kumalo) (MV97 & SV60)
Persoonlijke favorieten:
Percy Jones (bv. Brand X - Masques (1978))
Mick Karn (bv. Torn Karn Bozzio - Polytown (1994))
Maar dit uiteraard geheel terzijde.
peter gabriel- sledgehammer
paul youg- wherever i lay my hat
paul simon- boy in the bubble
edie brickell- what i am
wat de link is geen flauw idee
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten