We gaan een introvraag spelen, want het is donderdag en dan krijg je om de drie weken een vraag uit de categorie Intro's. Even luisteren naar het fragment. Dan even noemen wie je hoort, met welk nummer. Zet je antwoord in een reactie onderaan de vraag.
Vraag loopt tot: 27 juli, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Gisteren moest je je zien te redden meteen kleine Ajacied op de hoek van de straat. Als je daarin Sjakie Swart had herkend, was je er waarschijnlijk snel uit: Sjakie van de hoek van Conny Vandenbos.
Nog energie voor een WeekendQuiz, met dit warme weer?
Nog energie voor een WeekendQuiz, met dit warme weer?



19 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
The Smiths - The queen is dead
The Smiths - The Queen Is Dead (1986)
Yep, prachtig, zo worden ze niet meer gemaakt, etc.
the Smiths - the Queen is dead
Lekkerrr!!
the Smiths - The Queen is death
The Smiths - The Queen is Dead
Goede aanleiding om die lp weer 'ns onder het stof vandaan te halen. Fijne klassieker!
The Smiths "The Queen Is Dead"
The Smiths - The Queen Is Dead
The Smiths - The queen is dead
The Smiths - The Queen is dead
The Smiths The Queen is Dead
Ik vond trouwens gisteren Jack Black geen onaardige poging.
the smiths - the queen is dead
The Smiths - The Queen is dead
the smiths - the queen is dead
The Queen Is Dead - The Smiths
The Queen is dead- The Smiths
The Smiths - The Queen Is Dead
dit is het intro van the smiths- the queen is dead
The Smiths - The Queen Is Dead
The Smiths - The Queen Is Dead
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten