Aspro100 is aan de beurt en wel met een Beroemde Toeter. We moeten een Spelersvraag of 80 (!) terug voor de vorige Spelersvraag in dezelfde categorie. Uit welke plaat hoor je deze saxofoonsolo? Dank voor de vraag Aspro!
Vraag loopt tot: 3 juni, 8:30 AM
Ja, we besloten toch maar die laatste fractie eraan te laten in de Introvraag van Rob. Dat zorgde dan weer voor lekker veel inzendingen en een goede waardering in Facebook-likes. Het introotje was van Heart of Glass van Blondie. Dank weer, voor de vraag Rob!
Trotseer die warmte en bedenk er ook eens eentje!
Trotseer die warmte en bedenk er ook eens eentje!



11 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
D'you think I'm sexy - Rod Stewart
niet zo heel moeilijk deze toeter:
Rod Stewart - Da Ya Think I'm Sexy?
Rod Stewart - Da ya think I'm sexy
Rod Stewart - Do You think I'm Sexy
Rod Stewart "Da Ya Think I'm Sexy?"
Rod Stewart - Do ya think I'm sexy
volgens mij hebben we het hier over
ROD STEWART- DO YA THINK I'M SEXY(1979)
Rod Stewart - Do Ya Think I'm Sexy?
Schijnt als een dieptepunt in Rods carrière beschouwd te worden, maar ik hou van foute muziek dus ik vind het een van zijn fijnste deuntjes... :-)
saxofoonsolo is van rod stewart-da ya think im sexy
Rod Stewart - Do you think I'm sexy
Rod Stewart - Do Ya Think I'm Sexy? (1978)
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten