In Raad het moment gaan we aan de hand van een snippertje informatie op zoek naar een bekend Popmoment. Op welke gebeurtenis slaat de aanwijzing hiernaast? Noem zowel gebeurtenis als verklaring en zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 13 december, 8:30 AM
Score: 1 punt voor het juiste popmoment, 1 punt voor de verklaring. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor het juiste popmoment, 1 punt voor de verklaring. Maximaal dus 2 punten.
Vrijdag was het weer volop puzzelen geblazen in de Odd Onde Out. Wie zagen we? Dat waren Phil Collins, Bob Dylan, Melissa Etheridge en Barbra Streisand. Wat ze gemeen hebben is dat ze allen een Oscar hebben gewonnen in de categorie Best Original Song. Waar Phil, Bob en Melissa bij deze songs tekenden voor de muziek en de tekst, schreef Barbra haar song niet zelf. Ja, en dan val je er natuurlijk keihard buiten in deze categorie.
De redeneringen met oorsuizingen passen helemaal bij het gegeven dat het steeds lastiger wordt originele en sluitende Odd One Outs te bedenken, maar ze waren niet juist.
De nieuwe WeekendQuiz gaat over Samenzijn.
De redeneringen met oorsuizingen passen helemaal bij het gegeven dat het steeds lastiger wordt originele en sluitende Odd One Outs te bedenken, maar ze waren niet juist.
De nieuwe WeekendQuiz gaat over Samenzijn.








23 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
De binnenkomst van Lady Gaga in een ei tijdens de Grammies dit jaar. De datum was volgens mij 13 februari. Tijdens het optreden kroop ze uit haar ei en zong ze "Born this way"
13 februari, Lady gaga arriveert bij de Grammy Award uitreikingm, niet via de rode loper maar in een ei...
12 februari 2011, Lady Gaga arriveert als verrassingsei bij de Grammy Awards.
En de verklaring is wederom dat daar een afbeelding van te zien is.
Lady Gaga arriveert in een ei op de 2011 Grammy Awards
dit is tijdens de 53e Grammy Awards op 13 feb. 2011 waar Lady Gaga arriveert in een gigantisch ei.
Lady Gaga Makes maakt haar entree in de Grammys.
13 Feb 2011.
The Nefster
Eitje! we zien hier namelijk een foto van de speggtaculaire entree van Lady Gaga met haar entourage bij de Grammy Awards op 13 februari 2011 in Los Angeles.
Lady Gaga komt op in een ei bij de Grammy's dit jaar.
We zien wat vreemd geklede mensen die een soort ei dragen. Dat moet dan Lady Gaga zijn! :)
En dat is het ook. Dit is de aankomst van Lady Gaga (die in het ei zit) bij de Grammy Awards van dit jaar, 13 februari. Rechtsonder in achtergrond van de foto is ook een gedeelte te zien van het logo van de Grammy Awards (een ouderwetse grammofoon).
13 februari 2011. Lady Gaga maakt een spectaculaire entree voor haar opreden tijdens de uitreiking van de Grammy's. Ze werd binnengedragen in een gigantisch ei. Volgens haar medewerkers had ze drie uur lang met een
zuurstofmasker in het ei gezeten voor haar optreden.
Tja, je moet wat over hebben voor wat aandacht. :-)
13 februari 2011, Staples Center, LA. de 53ste uitreiking van de Grammy's. Lady GaGa komt op in een ei.
Zondag 13 februari 2011 Staples Center in Los Angeles.
We zien een stel dragers dat een gigantisch ei over de rode loper tilt voor 53e editie van de Grammy's. In dit ei zit, natuurlijk, Lady Gaga. Tja...
uitreiking van de Grammy's - Lady Gaga in een ei op 13-02-2011
13 Februari 2011 "The 53rd annual Grammys"
Voor Lady Gaga kwam Pasen vroeg dit jaar. De 24-jarige zangeres arriveerde op de rode loper in een ei, dat werd gedragen door een harem nakende, gespierde mannen.
13 February 2011 - Lady Gaga arriveert in een ei op de Grammy Awards.
mede door de afbeelding van een oude platenspel
op de achtergrond gegoogeled op afbeeldingen voor de grammy's
en ja daar stond ie:
dit is de aankomst van lady gaga in een ei op 13 feb 2011 bij de 53 grammy awards in het staples centre in los angels waar ze later het nummer born this way te gehore bracht.
De foto verwijst naar de aankomst van Lady Gaga die in het ei verstopt zit op de grammy awards op 13 februari 2011.
Februari 13, 2011, Staples Center in Los Angeles.
Lady Gaga arriveert gezeteld in een plastic ei op de Grammy Award uitreiking en mag 3 Grammy's mee naar huis nemen.
Terug van vakantie!
Antwoord: 13 februari 2011
Lady Gaga arriveert in een ei bij de Grammy Awards.
Grammy awards van 2011.
Waar Lady Gaga arriveerde op de rode loper in een ei. Een team van dragers tilde de zangeres het Staples Center in Los Angeles binnen.
Pas tijdens het zingen van haar nieuwe single Born This Way kroop ze uit het gevaarte.
13 februari 2011, Lady Gaga wordt in een 'ei' bij de uitreiking van de Grammy Awards binnengebracht.
Lady Gaga arriveert in groot ei bij de uitreiking van Grammy's op 14 februari 2011.
Lady Gaga: Egg Grammy Arrival
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten