Ten eerste: De winnaar over oktober is bekend en dat is NataZ. Van Harte!
We gaan weer een Vind-de-link-met-afbeeldingen doen. Die werd ingestuurd door Tiny Tinus. Jouw opdracht: noem wie de vier acts hiernaast zijn en zeg erbij wat ze met elkaar gemeen hebben.
Geef 'm een Facebook-like als je het een topvraag vindt.
We gaan weer een Vind-de-link-met-afbeeldingen doen. Die werd ingestuurd door Tiny Tinus. Jouw opdracht: noem wie de vier acts hiernaast zijn en zeg erbij wat ze met elkaar gemeen hebben.
Geef 'm een Facebook-like als je het een topvraag vindt.
Vraag loopt tot: 13 november, 8:30 AM
Er kwamen aardig wat goede inzendingen binnen op de Spelersvraag van AdRem. Hij was dan ook niet extreem moeilijk maar wel leuk: Pearl Jam met Black. We zagen een zwart vlak, Eddie, de mascotte van Iron Maiden als verwijzing naar de naam van de zanger. We zagen een Pearl en een Romeinse X verwijzend naar het album Ten van Pearl Jam. Dank voor de vraag! Enne, keep 'em coming.








10 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
LB Band Zonder Naam
RB De Dijk
LO Golden Earring
RO Cuby + Blizzards
LB = BZN
RB = De Dijk
LO = Golden Earring
RO = Cuby & the Blizards
Allemaal nederlandse bands!
Ik herken 4 Nederlandse bands in hun vroege dagen:
BZN
De Dijk
Golden Earring(s)
Herman Brood (Wild Romance???)
he he speurtocht door Nederlands hoop in bange dagen
the cats, de dijk, Golden earring en Cuby and the blizzards
1. The Cats
2. De Dijk
3. The Golden earring
4. Cuby and the Blizzards
de link: Het zijn allemaal Nederlandse bands.
(Odd one out is de Dijk, die hebben als enige een Nederlandse naam enn zingen Nederlandstalig)
(Hardrock)BZN
De Dijk
Golden Earring(s?)
Cuby & The Blizzards.
Allemaal all-men Nederlandse bands.
Leuk, de muziekpostzegels:
BZN, eigen serie met bandleden en band afgebeeld
De Dijk, van album 'Niemand in de stad'
Golden Earring, van album 'Moontan'
Cuby + the Blizzards, van album 'Groeten uit Grollo'
BZN is the odd one out. De overige drie zitten in een speciale serie waar je telefoon met een speciale app een nummer gaat spelen als je je telefoon op de zegel richt
- Ik kan het niet alleen
- Radar love
- Somebody will know some day
bzn
de dijk
golden earring
cuby & the blizzards
ohm BZN, ik zag wel typisch Volendamse koppen maar geen Annie dus gokte op the cats!
Jeetje zeg, wat een misser....
De nederlandse bandjes link had ik wel gezien, die van de postzegels niet.
Daarom: erg leuk bedacht, dus een like.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten