Het is donderdag dus tijd voor een vraag met fragment. Vandaag een vraag uit de rubriek Hitsnipper. De opdracht is je natuurlijk meteen duidelijk. Luister naar het ultrakorte fragment en laat weten welke plaat je hoort. Heel eenvoudig. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 11 november, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Het antwoord van gisteren vermelden we nog even niet. We hadden namelijk om moment van schrijven het idee dat er een storinkje was, waardoor nog niet alle reacties goed doorgekomen leken te zijn op moment van schrijven.
Update, 10 november 11:04
We hebben het idee dat alles binnen is. De reacties zijn geplaatst. We zochten dus:
Talk Talk - The Colour of Spring
Zita Swoon - Life = A Sexy Sanctuary
Elvis Costello - Armed Forces
The Prodigy - Fat of the land
Vergeet u niet even die punten te pakken in de WeekendQuiz?
Update, 10 november 11:04
We hebben het idee dat alles binnen is. De reacties zijn geplaatst. We zochten dus:
Talk Talk - The Colour of Spring
Zita Swoon - Life = A Sexy Sanctuary
Elvis Costello - Armed Forces
The Prodigy - Fat of the land
Vergeet u niet even die punten te pakken in de WeekendQuiz?








25 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Beastie Boys - Hey ladies
The Beastie Boys - Hey ladies
The Nefster
Beastie Boys -"Hey Ladies"
Kamergenoot herkent het gelukkig wel, hey ladies van the beastie boys.
zie trouwens meteen daaronder het commentaar 'More cowbell' verwijzende naar de sketch van Will Ferrel op youtube, die is ook hilarisch!
blijft de grote vraag: is mijn reactie van 5 minuten geleden nou wel of niet binnen gekomen? Krijg hier weer de foutmelding over de null formRestoration namelijk en daarna lijkt het goed te gaan, maar maandag ging het op dezelfde manier en is de reactie nooit ontvangen.
@A.M.: Ja, die is binnen. Je reactie van maandag trouwens ook, zij het met een vertraging. Vandaar dat we het plaatsen van de reacties op de vraag van gisteren even uitgesteld hadden. We denken dat nu toch alles binnen is en zullen de reacties zometeen plaatsen.
Beastie Boys - Hey Ladies
Beastie Boys - Hey Ladies
Tone Loc - Funky Cold Medina
Beastie Boys - Hey Ladies
Beastie Boys - Hey ladies
Sue Fencer zegt:
Hey Ladies - Beasty Boys
Beastie Boys- hey ladies
Hey Ladies - Beastie Boys
Beastie Boys - Hey Ladies
Beastie Boys -> Hey Ladies
hey ladies van THE beasty boys
Hey Ladies - Beastie Boys
beastie boys - hey ladies
Zit ik de hele dag al Ian Durry met zijn Blockheads helemaal door te spitten. Kom ik uiteindelijk op "Beastie Boys met Hey Ladies" uit.
dit is zoals rap moet zijn.
beastie boys met hey ladies
Weer eens geen idee.
Tone Loc?
Beasty Boys - Ladies. Lekker hoor!
The Beastie Boys - Hey Ladies...
ik ken het nummer wel maar kom er maar niet op...
Beastie Boys?
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten