Het is dinsdag dus we doen weer een muziekvraag met geluidsfragment. Vandaag is het er een uit de categorie Beroemde Gitaren. Noem even welke plaat je hoort en van welke act die is. Je hoort slechts een stukje gitaarsolo. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 26 oktober, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Gisteren was de Raad de Artiest toch wat lastiger dan we hadden voorzien. Nee, het was niet Kenny Rogers, maar Michael McDonald.
De WeekendQuiz draait om tunes TV-shows en ja, we hebben een nogal oude smaak op dat gebied.
De WeekendQuiz draait om tunes TV-shows en ja, we hebben een nogal oude smaak op dat gebied.








26 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Red Hot Chili Peppers - I Could Have Lied
Red Hot Chili Peppers - I Could Have Lied
Red Hot Chili Peppers - I could have lied
Red Hot Chili Peppers - I Could Have Lied
The Nefster
Red Hot Chili Peppers- I could have lied
Red Hot Chili Peppers - i could have lied, afkomstig van klassieker Blood Sugar Sex Magik.
Red Hot Chili Peppers - I Could Have Lied
Red Hot Chili Peppers - I could have lied
Red hot chili peppers - I could have lied
Red Hot Chili Peppers - I could have lied
Red Hot Chili Peppers - I could have lied
I could have lied - Red Hit Chili Peppers
@Muziekvragen Ik zag dat de stand weer wat is bijgewerkt. Bij vraag 666 Raad het moment heb ik slechts één punt gekregen. Volgens mij heb ik het gewoon goed.
Groeten Simon
@Simon de Jong: We zijn hier weer eens ouderwetsch streng geweest. Bij Raad het Moment krijg je 1 punt voor het moment en 1 punt voor de verklaring van de getoonde afbeelding. Hoewel dat laatste vaak voor de hand ligt, is het zaak hier wel iets te noemen, in dit geval dus iets van een verklarende tekst over wat je in de vraag zag (de rest van die hitlijst van die bewuste week).
Red Hot Chili Peppers - I Could Have Lied
dit is I could have lied van the Red Hot Chilli Peppers
@Muziekvragen
Dus...
Red Hot Chili Peppers - I could have lied
Red Hot Chili Peppers - I Could Have Lied
I Could Have Lied - Red Hot Chili Peppers
i could have lied - red hot chili peppers
ps ik ben het met simon de jong eens. ik heb ook terug gekeken en ik verklaar toch dat shocking blue de jackson five van de tweede plaats halen dus verwijzing naar plaatje en toch 1 punt??????
Red Hot Chili Peppers - I could have lied
En de puntentelling van weekendquiz 119 klopt nog steeds niet... er zijn er echt maar 3 met alles goed...
Red Hot Chili Peppers "I Could Have Lied"
Tja, ik ben het ook niet eens met mijn puntentelling voor vraag 666. Volgens mij benoem ik het moment en de verklaring en toch krijg ik niet alle punten. Vreemd...
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten