We gaan een introvraag spelen, want het is donderdag en dan krijg je om de drie weken een vraag uit de categorie Intro's. Even luisteren naar het fragment. Dan even noemen wie je hoort, met welk nummer. Zet je antwoord in een reactie onderaan de vraag.
Vraag loopt tot: 7 oktober, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Het viel gisteren allemaal niet mee. Waar sloeg de Cryptohit nou op? Je had jezelf een beetje op gang kunnen brengen door het Duitse meisje als Mädchen uit te spreken. Dan was je misschien wel bij de plaat Weil ich Mädchen bin uitgekomen. Dat nummer wordt gezongen door Lucilectric en die artiestennaam werd uitgebeeld door het skelet. Het gaat namelijk niet om zomaar een skelet, nee, maar om het skelet van Lucy. Het is een van de oudste gevonden skeletten ooit (doch dit terzijde).
De WeekendQuiz is gelukkig volledig random.
De WeekendQuiz is gelukkig volledig random.








31 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Tsjongejonge, geen moment overwogen die Duitse hooligan als 'mädchen' te zien... Enfin:
Laura Branigan - Self Control (1984)
Oh, gaaf.
Laura Branigan - Self Control
Laura Branigan - Self Control
Self Control van Laura Branigan
Laura Branigan - Self Control
Hallo,
Dit is het begin van Self Control van Laura Brannigan
Groeten,
Gerrit
laura branigan - self control
Laura Branigan - Self Control
Da's toch weer heel anders dan dat ik dacht, maar ook een leuke oplossing. Hoewel Boney M met Sunny natuurlijk een betere oplossing is! :-)
Laura Branigan - Self Control
laura branigan - self control
Laura Branigan - Self control
Sunny van Boney M vind ik echt beter. Ook the Beatles lijkt me goed (;-)
Laura Branigan - Self Control
Laura Branigan "Self Control"
@GielRot: Leuk, die pleidooien, maar we gaan streng zijn hier:
Boney M doet niets met het feit dat er een specifiek skelet afgebeeld is.
Beatlesverklaring doet dan weer niets met Duits. Of het meisje.
Hard, edoch rechtvaardig, zoals altijd :-)
Laura Branigan - Self Control
The Nefster
Die Beatle-verklaring slaat inderdaad nergens op, maar ik vind dat skelet (Lucy of niet) toch wel behoorlijk Boney!
Overigens is Schubert (dood en meisje) ook goed gevonden (;-))
Vandaag is Laura Branigan - Self control. Daar zal de jury het mee eens zijn.
Laura Branigan - Selfcontrol
Laura Branigan - Self control
laura branigan - self control
Laura Branigan met Self Control.
Laura Branigan - Self Control
Self Control - Laura Branigan
Self Control - Laura Branigan
punt 1 : muziekvragen.nl dan vond ik mijn oplossing toch aardiger dan boney m.!
het gekke was ik heb ook aan lucilectic gedacht maar kan het lijk niet thuis brengen .
mooie opgave...
oplossing vandaag hoog modern talking gehalte maar het is toch:
self control van laura branigan
Laura Branigan - Self Control
Laura Branigan - Self Control
Laura Branigan - Self control
Het kwam van diep, maar het is Laura Branigan met Self Control
Laura Brannigan - Self Control
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten