We gaan weer mixen op de donderdag. De categorie is Remix: vier platen dwars door elkaar gehaald. Jij hoeft het lawaai alleen maar even te doorzien en aan te geven welke vier platen je hoort. Laat vooral een reactie achter. Liefst met het goede antwoord erin.
Vraag loopt tot: 10 juni, 8:30 AM
Score: Een half punt per juiste artiest, een half punt per juiste songtitel. Maximaal dus 4 punten.
Score: Een half punt per juiste artiest, een half punt per juiste songtitel. Maximaal dus 4 punten.
Behoorlijk spikkelig was de albumhoes van gisteren en jullie mochten dan weer raden wel album dat was. Het ging om Perfect Symmetry van Keane. Had jij 'm?
Als je door de herrie van vandaag heen bent, kun je prima even bijkomen met de WeekendQuiz van deze week. Had je de Spelersvraag eigenlijk al beantwoord?
Als je door de herrie van vandaag heen bent, kun je prima even bijkomen met de WeekendQuiz van deze week. Had je de Spelersvraag eigenlijk al beantwoord?








26 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Neneh Cherry - Manchild
Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!!
Neneh Cherry - Manchild
Vengaboys - Boom boom boom boom
Status Quo - The Wanderer
Velvet Underground & Nico - Waiting For The Man
Ik herken:
Neneh Cherry - Manchild
Vengaboys - Boom boom boom boom
Het lijkt wel of ik er vijf hoor, maar volgens mij in ieder geval deze vier:
Vengaboys - Boom boom boom
the Velvet Underground - I'm waiting for the man
Status Quo - the Wanderer
Neneh Cherry - Manchild
Jarno, jij ook nog gefeliciteerd!
Ik was het alweer bijna vergeten, maar fijn om aan herinnerd te worden. Zeker met die gapende achterstand die ik nu al heb opgelopen.
Ik hoor:
Vengaboys - Boom-boom-boom
Neneh Cherry - Manchild
Status Quo - The Wanderer van verder hoor ik een meneer met een nogal monotomestem, een beetje Steve Harley achtig. Vandaar dat ik dan maar gok op Steve Harley & Cockney Rebel - Make me smile.
Neneh Cherry - Manchild
Status Quo - The wanderer
Velvet Undergound - I'm waiting for the man
Vengaboys - Boom boom boom boom
Hallo,
Ik hoor er twee:
boom boom boom boom van de vengaboys
the wanderer van status quo
groeten,
Gerrit
Neneh Cherry - Manchild
Rod Stewart - Da ya think i'm sexy
Status Quo - The wanderer
the Velvet Underground - I'm waiting for the ma
Sorry ik zie dat ik een N vergat!!
Dus
Neneh Cherry - Manchild
Rod Stewart - Da ya think i'm sexy
Status Quo - The wanderer
the Velvet Underground - I'm waiting for the man
* Status Quo - The Wanderer
* Neneh Cherry - Manchild
* Vengaboys - Boom Boom Boom
Status Quo -> Whatever You Want
Nene Cherry -> Manchild
Velvet Underground -> I'm waiting for the man
Venga Boys -> Boom
1 x in de drie weken is donderdag hoofdpijndag.
Maar volgens mij heb ik ze alle vier kunnen herkennen.
Neneh Cherry - Manchild
Vengaboys - Boom boom boom boom
Status Quo - the Wanderer
the Velvet underground - waiting for the man
Vengaboys - Boom boom boom boom
Neneh Cherry - Manchild
Weezer -
Vengaboys – boom boom boom boom
Neneh Cherry – manchild
Status Quo – the wanderer
The Velvet Underground – i’m waiting for the man
1. The Velvet Underground - Waiting For The Man
2. Neneh Cherry - Manchild
3. Vengaboys - Boom, Boom, Boom, Boom!!
4. Status Quo - The Wanderer
Volgens mij hoor ik:
- De Venga Boys - Boom Boom Boom Boom
- Status Quo - The Wanderer
- Neneh Cherey - Manchild
- Lou Reed - Satellite of love
nou ik kan er geen garnaal van maken maar 1 is zeker
boom boom boom- vengaboys
temptation-new order
3 ?
4 ?
Status Quo - The Wanderer
Neneh Cherry - Manchild
Venga Boys - Boom Boom Boom Boom
The Velvet Underground - I'm Waiting For The Man
The Nefster
Tja...
The Velvet Underground - I'm waiting for a man
Status Quo (??)
The Killers (??)
het blijft toch een hoofdpijnvraag...
neneh cherry - manchild
status quo - the wanderer
kylie minoque - can't get you out of my head
Vengaboys "Boom Boom Boom Boom"
Status Quo "The Wanderer"
Neneh Cherry "Manchild"
The Velvet Underground "I'm Waiting For The Man"
Van putje tot toppie... de meest bizarre remix ooit?
Neneh Cherry - Manchild
Vengaboys - Boom Boom Boom Boom
Verder kom ik niet vandaag!
Had ik nou al gepost? (Sorry voor evt dubbelposting, niet goed opgelet voor ik m'n browser afsloot)
Vengaboys - Boom Boom Boom Boom
Neneh Cherry - Manchild
Vengaboys - Boom Boom Boom Boom
Velvet Underground - I'm waiting for my man
Status Quo - The Wanderer
Neneh Cherry - Manchild
Velvet Underground - I'm Waiting for the Man
Status Quo - The Wanderer
Nene Cherry - Manchild
Bryan Ferry - Let's stick together ???????
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten