De rust is weer wat wedergekeerd in de redactielokalen. Alsof het geen chaotische week is geweest, gaan we vandaag weer lekker een Spelersvraag doen. Deze is afkomstig van NataZ en het is een Raad de Artiest. Wie zie je? Geef 'm je Facebook-like als deze vraag een t-shirt verdient!
Vraag loopt tot: 22 mei, 8:30 AM
De Raad de Tekst van Wolly was niet heel moeilijk. Het stukje tegeltjeswijsheid is afkomstig uit Me, Myself and I van De La Soul.
Weet je zelf ook en topvraag en wil je graag dat Muziekvragen.nl t-shirt? Stuur 'm in!
Weet je zelf ook en topvraag en wil je graag dat Muziekvragen.nl t-shirt? Stuur 'm in!








8 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Josh Homme (1973)
Josh Homme
Joss Homme
Volgens mij aan de gitaar te zien:
josh homme
Bryan Adams (?)
JOE JACKSON
Ik doe een gok, volgens mij is het Bono van U2.
Ik hou het op Josh Homme
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten