Het is donderdag dus tijd voor een vraag met fragment. Vandaag een vraag uit de rubriek Hitsnipper. De opdracht is je natuurlijk meteen duidelijk. Luister naar het ultrakorte fragment en laat weten welke plaat je hoort. Heel eenvoudig. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 27 mei, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Gisteren viel het wederom niet mee. Nu zijn die Zoekplaten altijd lastig. Gelukkig viel er links en rechts wat te googlen. Schedel-discobollen komen niet elke dag voor op een platenhoes immers. Deze vier zochten we:
Boyz Noize - Oi oi oi
Tool - Aenema
LCD Soundsystem - LCD Soundsystem
Gabriel Rios - Angelhead
Denkt u nog aan de WeekendQuiz
Boyz Noize - Oi oi oi
Tool - Aenema
LCD Soundsystem - LCD Soundsystem
Gabriel Rios - Angelhead
Denkt u nog aan de WeekendQuiz








26 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Mike Oldfield - Tubular Bells (1973)
Mike Oldfield - Tubular bells
Mike Oldfield - Tubular Bells
Mike Oldfield - Tubular bells
Mike Oldfield - Tubular Bells
Mike Oldfield - Tubular bells
Bassie en Adr... Ik bedoel Mike Oldfield - Tubular Bells.
Hoi,
Volgens mij is het een stukje uit Tubular Bells van Mike Oldfield
Groeten,
Gerrit
Mike Oldfield "Tubular Bells"
tubular bells van Mike Oldfield
makkie!!
Mike Oldfield - TUBULAR BELLS
Ik ga - bij gebrek aan beter - voor Jeanny van Falco.
mike oldfield - tubular bells
Mike Oldfield - Tubular Bells
The Nefster
ja die weet ik... Dat is van Bassie en Adriaan..... als het spannend werd.
haha.
Dit is Tubular Bells van Mike Oldfield.
Mike Oldfield - Tubular Bells
Jaaaa!!!!! BASSIE & ADRIAAN!!!!!
Mike Oldfield -> Tubular Bells
Mike Oldfield - Tubular bells
Mike Oldfield - Tubular Bells
dit is een hele goede versnipperaar
ik zou het niet weten iets van ultavox
De snipperhit is van Mike Oldfield met Tubular bells
mike oldfield - tubular bells
Mike Oldfield - Tubular Bells
Mike Oldfield - Tubular Bells
gokje: supertramp-crime of the century
Ha, eindelijk weet ik er weer eens eentje (denk Ik)!
Mike Oldfield - Tubular Bells
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten