Woensdag. Tijd voor een vraag uit de categorie PopArt. In deze categorie krijg je een albumhoes te zien, die op een of andere manier artistiek is bewerkt. Vraag aan jou is natuurlijk: om welk album gaat het? Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 19 mei, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de albumtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de albumtitel. Maximaal dus 2 punten.
Het plaatje van gisteren kon weer eens ouderwets op positieve reacties rekenen. Niet alleen het stukje trombone is mooi, het hele nummer is mooi: I scare myself van Thomas Dolby.
Ondertussen zijn alle vragen van tijdens de storing beoordeeld. Check voor de volledigheid nog even of alles goed staat.
De woensdag is altijd een mooie dag voor een WeekendQuiz, vinden jullie ook niet?
Ondertussen zijn alle vragen van tijdens de storing beoordeeld. Check voor de volledigheid nog even of alles goed staat.
De woensdag is altijd een mooie dag voor een WeekendQuiz, vinden jullie ook niet?








21 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Meatloaf - Bat Out Of Hell (1977)
Meat Loaf - Bat out of hell
Onmiskenbaar, Bat Out of Hell van Meat Loaf
The Nefster
Meat Loaf - Bat Out Of Hell
Meat Loaf "Bat Out Of Hell"
Meat Loaf - Bat Out Of Hell
Meat Loaf - Bat out of hell
Meat Loaf - Bat Out Of Hell
bat out of hell - Meat Loaf
MeatLoaf - Bat out of hell
Bat Out Of Hell - Meat Loaf
Meat Loaf - Bat out of hell
nou ik dacht eerst aan een af andere muis maar als je dan een beetje met je ogen knijpt ja dan zie je het wel.
voor de zekerheid naar de platenkast en dan pak je hem.
MEAT LOAF - BAT OUT OF HELL
LEGENDARISCH ALBUM
Meatloaf 'Bat out of hell'
Bat out of Hell - Meatloaf
batt out of hell - meatloaf
meatloaf - bat out of hell (?)
Ik gok op Guano Apes Live maar alleen is dat album zwart wit dus ik twijfel of het goed is.
Hij komt mij niet bekend voor. Is het Other van the East Village?
Ik kreeg een tip door over 'n internet pagina maar daar kon ik 'm niet terugvinden:
http://vintage-everyday.blogspot.com/2011/05/worst-album-covers-ever-created.html?spref=fb
LOL
wat stom... dat album staat 20 centimeter achter mijn hoofd in het GROOT (lp dus), en dan nog niet herkennen.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten