Donderdag = een vraag met geluids-fragment. Vandaag krijg je een vraag in de rubriek Intro's. Zeer kort zijn de fragmenten, maar dat moet jou er niet van weerhouden om even te noemen welke band je hoort, met welk nummer. Zet jouw antwoord in een reactie!
Vraag loopt tot: 13 mei, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.








48 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Tubeway Army - Are 'Friends' Electric? (1979)
MQ 559
"Are friends electric" van TUBEWAY ARMY
INTRO MQ 559 :
"Are friends electric" van Tubeway Army
Are friends electric - Gary Numan. Heeeeeeerlijk begin van de dag :)
Are friends electric van Gary Numan
Gary Numan - Are Friends Electric
The Nefster
Tube Way Army (a.k.a Gary Numan) - Are friends electric?
(heel fijn plaatje)
Makkie!!
Tubeway Army - are friends Electric
Tubeway army - Are friends electric?
Tubeway Army - Are friends electric
are friends electric? - tubeway army
Gary Numan "Are Friends Electric?"
1 vd eerste singletjes die ik van mijn schaarse zakgeld heb gekocht en nog steeds een geinig plaatje.
(Gary Numan &) Tubeway Army - Are 'friends' electric
Deze plaat is onder 2 artiestennamen uitgebracht, dus even beide namen:
Gary Numan / Tubeway Army - Are "Friends" Electric
gary numan - are friends electric?
Are Friends Electric? - (Gary Numan &) Tubeway Army
Gary Numan - Are friends electric?
Are Friends Electric ? - Tubeway Army
Leuk! Lang niet meer gehoord.
Tubeway Army - Are 'Friends' Electric?
Fragment is van Tubeway Army (Gary Numan) met Are Friends Electric
tubeway army - are 'friends' electric?
Tubeway Army - Are 'friends' electric?
Are 'Friends' Electric - Tubeway Army (Gary Numan)
Tubeway army - Are 'Friends' Electric?
Nogmaals:
Tubeway Army - Are friends electric
Gary Numan + Tubeway Army - Are 'Friends' Electric?
Wij hebben geprobeerd dit gisteren te submitten, maar kregen alleen maar Blogger foutmeldingen voor onze kiezen...
Zijn de reacties op deze vraag niet aangekomen?
Ik wist/weet 'm wel: Are 'Friends' Electric? - Tubeway Army
Tubeway Army - Are 'Friends' Electric?
tubeway army - are friends electric
Per mail kwamen nog binnen:
Rene van der wal en Marjolein
Gary Numan -Are Friends Electric?
net terug van een heerlijk weekje Mallorca en ga nu weer vol aan de ' muziekvragen' bak.
Ik merk dat ik mijn achterstand enigszins mag inlopen door een computer storing!? Bof ik even.
Deze intro is van Tubeway Army met 'are friends electric'
het vorige bericht verstuur ik zonder afzender:
NataZ dus.
LoL
Hallo,
Vanwege de storing voor de zekerheid nog maar een keer. Volgens mij is dit Tubeway Army / Gary Numan - Are 'friends' electric?
Groeten,
Gerrit
Ok, deze had ik ook ingestuurd...
Wat was het ook alweer? Oh ja!...
Tubeway Army / Gary Numan - Are 'friends' electric?
Gouden plaat!
tubeway army - are friends electric
Jammer! Zie dat mijne "goede" antwoord niet is aangekomen!!
@Michael Tanzer: Dat zal aan de storing hebben gelegen. We kennen je het punt gewoon toe.
@Muziekvragen.nl: Dat geldt niet alleen voor het antwoord van Michael, maar voor alle antwoorden die voor dat van GielRot zijn binnengekomen. Althans, er even van uitgaande dat deze opsomming chronologisch is.
@HS: Er zijn er een paar per mail binnengekomen. Die zullen we nog toevoegen. We zullen snel de punten toekennen, dan kan via de klassementspagina worden bekeken of alles goed staat.
@Muziekvragen.nl: De mijne staat ook in de opsomming, is nog niet gepubliceerd en is zeer beslist niet per mail ingezonden...
Sterkte met alle punten! :)
@Muziekvragen. Ik zie dat ook mijn antwoord niet is meegerekend, hoewel ik ergens heb zien staan dat het antwoord was aangekomen.
(ik meen dat ik het nog een heel fijn plaatje heb genoemd)
@Mo: We zien 'm nergens hier, maar zijn coulant en vertrouwen je op je woord. Punt komt erbij.
@Muziekvragen: Beetje laat, maar volgens mij stond mijn naam tussen de al ontvangen oplossingen. Heb hem dus niet opnieuw ingestuurd. Geen punten dus. Jammer!
@Muziekvragen : Ook ik heb vandaag pas gemerkt dat mijn antwoord blijkbaar niet is toegekomen. Ik had letterlijk ingestuurd : Are 'Friends' Electric - Tubeway Army (Gary Numan).
Na het plaatsen van de reactie kreeg ik het geruststellende gele schermpje te zien, waardoor ik dacht dat alles in orde was.
ik zag dat ik geen punten heb gekregen voor deze vraag. in de week van de storing hadden jullie bij alle vragen waar er iets mis was gegaan een lijst gepost met alle namen waar de inzending wel binnen was gekomen. daar stond ik ook tussen en heb mijn antwoord daarom uiteraard niet nogmaals verzonden.
nu zie ik dat je jullie eigen post met de namen weggehaald hebben, dat is niet zo handig! het lijkt me dan wel zo eerlijk de punten alsnog toe te kennen.
waarom jullie eigen post met alle namen weghalen?
@Simon de Jong, BruceB en Ruud: Die post is verwijderd omdat de reacties toen allen geplaatst waren. We hebben gelukkig een backup gevonden van de toen verwijderde reacties en de punten alsnog uitgekeerd hier. Geldt niet alleen voor jullie, maar voor nog zo'n 15 spelers.
dank u :)
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten