Op maandag zul je het op Muziek-vragen.nl moeten doen met weinig informatie. Gelukkig heb je soms aan een kleine hint genoeg. In de vraagcategorie van vandaag, Raad de Artiest, zie je een snipper of een vreemde foto van een artiest. Vraag aan jou: wie is het? Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 10 mei, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest. Maximaal dus 1 punt.
Score: 1 punt voor de artiest. Maximaal dus 1 punt.
Vrijdag was de 4 the Record niet heel makkelijk en hadden we een primeur. We hebben namelijk voor de eerste keer bonussen uitgekeerd. Jazeker. We zagen een ooglapje en een berg medicijnen. Die moesten je brengen naar Dr. Hook and the Medicine Show. De andere twee plaatjes, een cover van de Donald Duck en een Rolling Stone vormden de titel: Cover of the Rolling Stone. Als je dat had, had je een sluitende verklaring en pakte je de volle punten. Maar er waren er die het nog beter deden. Want waarom hadden we nou de Donald Duck gekozen en niet een anoniemere tijdschriftcover? Dat was vanwege het feit dat de gezochte plaat ooit gecovered is door Bertus Staigerpaip: D'n veurploat van d'n Donald Duck. Had je dat ook genoemd - en Jarno en Patricias deden dat - dan kreeg je een punt bonus.
De WeekendQuiz gaat over Osama Bin Laden.
De WeekendQuiz gaat over Osama Bin Laden.








21 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Jan Akkerman (1946)
Is dit een instinker en is het Jeroen van Inkel?
Jan Akkerman
Jan Akkerman
Jan Akkerman
Jan Akkerman
jan akkerman
the nefster
Jan Akkerman.
Jan Akkerman
Jan Akkerman
Volgens mij is dat het sikje van Jan Akkerman.
Jan Akkerman
Ik gok op Roger Taylor
Jan Akkerman
Jan Akkerman
Leerzaam: zo'n plukje haar wordt ook wel 'mouche' of 'soul patch' genoemd.
Tja, je probeert van alles om uiteindelijk bij
Jan Akkerman uit te komen.
De artiest is Jan Akkerman
Volgens mij zien we hier Jan Akkerman.
Niet geschoten is altijd mis! Dusm maar een pure gok : Phil Collins.
Living Colour - Cult Of Personality
The Nefster
Nog even een positive noot:
volgens mij zijn de problemen met het reageren opgelost, want de afgelopen drie reacties heb ik in 1x, zonder foutmeldingen kunnen plaatsen.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten