Op de donderdagen zijn er altijd vragen met geluidsfragmenten te spelen op Muziekvragen.nl. Vandaag de klassieker: Intro's. Je kent het systeem. Playknop indrukken, luisteren (niet onbelangrijk) en met al de scherpte die je in je hebt aangeven van welke plaat je de eerste noten hoort. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 22 april, 8:30 AM
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Score: 1 punt voor de artiest, 1 punt voor de songtitel. Maximaal dus 2 punten.
Gisteren was de Cryptoplaat die we zochten Shooting Star van Air Traffic. Die past natuurlijk veeeeeel mooier op de vraag dan B.O.B. met Airplanes (we zien maar 1 vliegtuig en waar is de uitvoerende artiest B.O.B.?). We kunnen er natuurlijk niet omheen dat B.O.B. toch ook een goed antwoord is. Zo zal het ook behandeld worden.
WeekendQuiz anyone? Het is alweer donderdag!
WeekendQuiz anyone? Het is alweer donderdag!








28 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
uit 1984 "Shakatak - Down On The Streets"
dit introtje is van Shakatak - Down on the street.
Down on the street - Shakatak
Shakatak - Down on the street
En Jet met Falling Star wordt dan ook goed gerekend?
@Mo: Die is ook sluitend: wordt ook goedgerekend.
Nummer is van Shakatak - Down on the street.
Shakatak - Down on the Street
Shakatak - Down On The Street
shakatak - down on the street
Shakatak - Down On The Streets
The Nefster
Shakatak - Down on the street
Shakatak - Down On The Street
Shakatak - Down on the street
Persoonlijk vind ik Bill Haley & The Comets - flip flop and fly meer sluitend dan B.O.B. Want zoals jullie zelf zeggen: waar is de bob? Maar ja, wel frappant dat zovelen dat genoemd hebben.
Vandaag Shakatak - Down on the street.
Shakatak - down on the streets
Eigenlijk is B.o.B. beter, omdat hierin ook de night sky benoemd wordt.
Shakatak "Down on the Street"
Lastige intro dit. Ondanks dat mooie weer achter de pc zitten zoeken, met resultaat gelukkig.
Shakatak - Down on the street
Lastige fragmenten deze week. Eerst al Jacksons, nu deze en dan nog de weekendkwis! Pfoe...
Down On The Street - Shakatak
Shakatak - Down On The Street
Shakatak - Down on the street
Shalamar - Down on the street
Dit is Shakatak - Down on the street
ja bij de crypto hit waren er meer mogelijkheden
muziekvragen .nl bedankt voor de punten
maar vandaag is er toch maar 1 oplossing
heel gedateerd 1984 Shakatak met down on the streets maar toch wel leuk nummer
grappig toch, vanmiddag kon ik er maar niet opkomen, nu luister ik hem nog een keer en weet het ineens...
down on the street - shakatak
Shakatak - Down on the Street
groeten
Paul
Shakatak - Down On The Streets
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten