A.M. is weer aan de beurt. Deze week een Cryptohit van haar hand. Welke plaat wordt hier uitgebeeld?
Help A.M. aan een t-shirt door deze vraag een Facebook-like te geven!
Help A.M. aan een t-shirt door deze vraag een Facebook-like te geven!
Vraag loopt tot: 3 april, 8:30 AM
Het intro uit de Spelersvraag van Noni werd lastig gevonden. Slechts enkelen wisten het juiste antwoord te geven: I'm Mandy, fly me van 10CC.
Het kwartaal is bijna voorbij en dat betekent dat we binnenkort weer een shirt gaan weggeven. Er zijn een paar spelersvragen met 3 stemmen en een aantal met 2. Jullie hebben nog een week om door stemmen te geven te bepalen wie er vandoor gaat met dat schitterende Muziekvragen.nl t-shirt. Loop ze nog even na, zouden we zeggen. Bij gelijkspel wordt overigens geloot.
Het kwartaal is bijna voorbij en dat betekent dat we binnenkort weer een shirt gaan weggeven. Er zijn een paar spelersvragen met 3 stemmen en een aantal met 2. Jullie hebben nog een week om door stemmen te geven te bepalen wie er vandoor gaat met dat schitterende Muziekvragen.nl t-shirt. Loop ze nog even na, zouden we zeggen. Bij gelijkspel wordt overigens geloot.








8 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Nee, ik kan die wandelende winterpeentjes nergens vinden.
Dus dan toch maar:
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge (1991)
Red Hot Chilipeppers - Under the bridge
Grappig gedaan :)
ik zie in dit plaatje the Red hot chilli peppers met Under the Bridge.
Ik zie hete rode pepers onder de brug, dus dat kan haast niet missen:
Red Hot Chili Peppers - Under the Bridge
Ik kan trouwens niet stemmen want ik zit (en wil) niet op Facebook. Maar ik vond Spelersvraag 55 het leukst (Raad het Moment, van Mateo).
Gokje Red hot chili peppers - Under the Bridge
Red Hot Chili Peppers - Under the bridge.
dit is under the bridge van de red hot chili peppers
een turn brug met rode peppers eronder
ik ben vergeten de verklaring van mijn antwoord te geven.
Bij deze dan:
We zien 3 rode pepertjes --> chili peppers onder een gymnastiek brug staan --> under the bridge.
Daarom the red hot chili peppers met under the bridge.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten