Op de donderdagen zijn er altijd vragen met geluidsfragmenten te spelen op Muziekvragen.nl. Vandaag de klassieker: Intro's. Je kent het systeem. Playknop indrukken, luisteren (niet onbelangrijk) en met al de scherpte die je in je hebt aangeven van welke plaat je de eerste noten hoort. Zet je antwoord in een reactie.
In het nieuwe scoringsysteem krijg je een punt voor de uitvoerende artiest en voor de titel van de plaat.
Vraag loopt tot: 1 april, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
In het nieuwe scoringsysteem krijg je een punt voor de uitvoerende artiest en voor de titel van de plaat.
Cryptisch was-ie gisteren wel, maar moeilijk niet echt. Zeker niet als je even de moeite nam om je scherm om te draaien, op je hoofd te gaan staan of - heel modern - een foto te maken vand de vraag en die op te draaien. Dan herkende je je in dat kleine koppie Robbie Williams en de combinatie met de lens bracht je dan weer bij het nummer Life thru a lens van het gelijknamige album van de beste man.
De WeekendQuiz nadert binnenkort ook alweer haar ontknoping. Had je 'm al ingevuld?
De WeekendQuiz nadert binnenkort ook alweer haar ontknoping. Had je 'm al ingevuld?








31 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Deeper underground van Jamiroquai. Lekkerrrr!
dit is deeper underground van Jamiroquai.
Tja, hier ben ik geen liefhebber van, en dat is netjes uitgedrukt:
Jamiroquai - Deeper Underground
Ik heb het idee dat het intro eigenlijk veel langer is, maar het lijkt me Jamiroquai - Deeper underground
Jamiroquai - Deeper Underground
Jamiroquai - Deeper Underground
Jamiroquai - Deeper Underground
The Nefster
Jamiroquai - Deeper Underground
Jamiroquai - Deeper underground
Jamiroquai - Deeper Underground
"Deeper under Ground " Jamiroquai
Deeper Underground - Jamiroquai
Heeeee, dat is m'n favoriete bandje.
Jamiroquai met Deeper Underground. Van de Film Godzilla.
jamiroquai - deeper underground
"Deeper Underground" -> Jamiroquai
Check ik de reacties van gisteren, zie ik dat ik er niet tussen sta. Toch een (goed) antwoord gegeven. Daar gaat een punt, boehoe :'(
Moet toch goed blijven opletten of het juist wordt verstuurd.
@Mateo: De schade valt mee; jouw reactie was aan onze aandacht ontsnapt tijdens het plaatsen. Je antwoord is dus wel binnengekomen, is goed, en levert een punt op :-)
Ah OK, ik heb de verklaring wel over het hoofd gezien.
Jamiroquai - Deeper underground
Jamiroquai- Deeper Underground
Jamiroquai (moet toch altijd denken aan hoe Henk Westbroek 't uitspreekt!) met Deeper underground
dit is toch echt jamiroquai - deeper underground, ondanks dat het niet de 'eerste tonen' cq intro van de plaat is, dit is na bijna een minuut.
Jamiroquai - Deeper underground.
Deeper underground - Jamiroquai
Jamiroquai - Deeper Underground
Jamiroquai - Deeper Underground
Jamiroquai - Deeper Underground
Jamiroquai - Deeper Underground
Jamiroquai - Deeper Underground
Jamiroquai - Deeper Underground
weer zo deuntje waarvan je denkt wat is dat ook alweer en dan een paar uur verder zie je een film met een monster en ja dan valt het kwartje
uit de film Godzilla
deeper underground- jamiroqai
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten