Op donderdag valt er altijd iets te beluisteren op Muziekvragen.nl. Vandaag is dat een nieuwe vraag in de categorie Hitsnipper. In het ultrakorte fragment onder de playknop is een bekende (?) plaat te horen. Aan jou natuurlijk de vraag welke plaat je hoort. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 11 februari, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Wie herkende die vier albumhoezen gisteren? Viermaal een tevreden roker, afkomstig van deze hoezen:
Jay-Z - The Blueprint
Arctic Monkeys - Whatever people say I am, that's what I'm not
Van Halen - 1984
Joni Mitchell - Both sides now
Hij was pittig, maar werd toch aardig vaak gekraakt. Lukt jou dat ook met de WeekendQuiz?
Jay-Z - The Blueprint
Arctic Monkeys - Whatever people say I am, that's what I'm not
Van Halen - 1984
Joni Mitchell - Both sides now
Hij was pittig, maar werd toch aardig vaak gekraakt. Lukt jou dat ook met de WeekendQuiz?








24 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Vreselijk:
De Jeugd van Tegenwoordig - Watsekebeurt?!
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
de hitsnipper is van de jeugd van tegenwoordig met Watskeburt.
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Die Joni lijkt me eerlijk gezegd niet zo heel erg tevreden... ;-)
De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
...mensen praten serieeuuus! ik maak hier geen modderfokkin grappen! :)
De Jeugd van Tegenwoordig?
en dan gok ik op Hollereer
De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
Madonna "Give It 2 Me"
Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
gokje: Herbie Hancock "Tell Everybody".
De jeugd van tegenwoordig - Watskeburt?!
The Nefster
Bij nader inzien:
de Jeugd van Tegenwoordig - Watskebeurt
Wilde gok maar weer:
Indeep - Last Night A DJ saved my life
Watskeburt?! - De Jeugd Van Tegenwoordig
De Jeugd Van Tegenwoordig - Watskeburt?!
De jeugd van tegenwoordig - Watskebeurt
(met dank aan mijn zoon, want ik wist het niet)
Klinkt wel lekker funky, maar wat het precies is?
Let's Groove Tonight van Earth Wind and Fire misschien?
De Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt?!
Supertramp - Cannonball
(Vast niet, maar niet schieten is altijd missen)
Ik heb geen idee! Nou ja, eigenlijk wel heel veel ideeën, maar die blijken het allemaal niet te zijn. Wat voor mij het dichtst in de buurt komt is:
Chemical Brothers - Do it again
Oh, en vandaag geen idee! Vast een dikke 'oja!'
Jeugd van Tegenwoordig - Watskeburt
Idioot eigenlijk dat je hersens met zo'n frutje klanken een nummer kan herkennen.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten