A.M. is weer aan de beurt. Ditmaal met een categorie die we nog niet eerder hebben gehad op de zondag: de Hitsnipper. Een seconde. Langer hoef je niet te luisteren. Meer is er ook niet om te beluisteren namelijk. Toch moet je even noemen wie je hoort.
Als je 'm weet (en ook als je 'm niet weet) en je denkt: wat een mooie muziekvraag, klik je even op de Facebook-like onderaan de vraag. A.M. kan best nog wel een Muziekvragen.nl shirt gebruiken.
Als je 'm weet (en ook als je 'm niet weet) en je denkt: wat een mooie muziekvraag, klik je even op de Facebook-like onderaan de vraag. A.M. kan best nog wel een Muziekvragen.nl shirt gebruiken.
Afgelopen week draaide om de Vind de Link-vraag van Rifen. We luisterden naar:
The Beatles – With a little help from my friends
The Monkees – I’m a believer
The Carpenters –Sing
The Eagles – Hotel California
Wat ze dan weer gemeen hebben is dat deze vier nummers allen gezongen worden door de drummer, of althans degene die het nummer ook drumt. Weten we dat ook weer!
Dit is natuurlijk het moment waarop jij denkt: ja, maar dat kan ik ook! Hup hup, aan de slag, met crepepapier en lijm of anders gewoon digitaal en stuur in die leuke vraag! Zou je zomaar een t-shirt kunnen opleveren. En ja, A.M., die zijn poepbruin, maar dat is nou net de kleur van het seizoen. Van elk seizoen eigenlijk, als je het ons vraag.
En ja: er is ook weer een nieuwe WeekendQuiz verschenen gisteren.
The Beatles – With a little help from my friends
The Monkees – I’m a believer
The Carpenters –
The Eagles – Hotel California
Wat ze dan weer gemeen hebben is dat deze vier nummers allen gezongen worden door de drummer, of althans degene die het nummer ook drumt. Weten we dat ook weer!
Dit is natuurlijk het moment waarop jij denkt: ja, maar dat kan ik ook! Hup hup, aan de slag, met crepepapier en lijm of anders gewoon digitaal en stuur in die leuke vraag! Zou je zomaar een t-shirt kunnen opleveren. En ja, A.M., die zijn poepbruin, maar dat is nou net de kleur van het seizoen. Van elk seizoen eigenlijk, als je het ons vraag.
En ja: er is ook weer een nieuwe WeekendQuiz verschenen gisteren.








12 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Christopher Cross - Ride like the wind (1980)
Duran Duran - the Reflex?
Christopher Cross - Ride like the wind
Gino Vanelli - People gotta move
Mooi nummer!! Christopher Cross - Ride Like The Wind
volgens mij is dit : Christopher Cross - Ride like the wind
nou ik was niet onverdeeld negatief hoor,
het andere bijvoeglijk naamwoord was namelijk: slankafkledend!
Christopher Cross - Ride like the wind
Je hebt gelijk. Dat heb je gezegd. En het is ook waar: ze kleden fijn af. GielRot en Piet-Hein hebben dat eerder al eens bewezen, kijk maar.
Ooh man, ik wil niet weten hoe dat er uitziet zonder shirt.......
Mijn advies aan alle deelnemende heren: koopt zo'n shirt of sprokkel er een bij elkaar met eigen vragen inzenden, want de dames zien die hele lovehandles niet meer!
Christopher Cross - Ride Like The Wind
Ride Like The Wind - Christopher Cross
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten