Om de verhoudingen qua inzendingen op peil te houden is het weer de beurt aan A.M.. Zij fietste deze ZoekPlaat-met-hippisch-thema in elkaar. Vier keer een paard dus, maar van welke albums? Weet jij het?
De Raad de Tekst van Wolly van de week die achter ons ligt, was niet heel moeilijk. Het waren The Beatles die in A Day In The Life de bus op de seconde nauwkeurig haalden. Fijne vraag!
Jij kunt dit ook en ja, het kan misschien even duren, maar je komt echt aan de beurt en dan win je misschien gewoon zo'n Muziekvragen.nl t-shirt. Zit je dan lekker onder die kerstboom of niet? Kom op, stuur eens een leuke vraag in!
En ja: er is ook weer een nieuwe WeekendQuiz verschenen gisteren.
Jij kunt dit ook en ja, het kan misschien even duren, maar je komt echt aan de beurt en dan win je misschien gewoon zo'n Muziekvragen.nl t-shirt. Zit je dan lekker onder die kerstboom of niet? Kom op, stuur eens een leuke vraag in!
En ja: er is ook weer een nieuwe WeekendQuiz verschenen gisteren.








9 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Crazy Horse - Crazy Horse (1991)
Pink - Funhouse (2008)
Keane - Under The Iron Sea (2006)
Poco - Running Horse (2002)
Funhouse - Pink
Under the Iron Sea - Keane
Crazy Horse - Crazy Horse
Running Horse - Poco
Keane - Under the iron sea
Pink - Funhouse
Crazy Horse - Crazy horse
Poco - Running horse
Heel goeie vraag!
crazy horse - crazy horse
pink - funhouse
keane - under the iron sea
poco - running horse
1. Pink - Funhouse
2. Crazy Horse - Crazy Horse
3. Poco - Running Horse
4. Keane - Under The Iron Sea
Pink - Funhouse
Crazy Horse - Crazy Horse
Poco - Running Horse
Keane - Under the iron sea
Vier hoezen van platen die ik niet heb. Welke kunnen jullie me aanraden?
Pink - Funhouse
Keane - Under the iron sea
Poco - Running horse
Crazy Horse - Crazy horse
Zit ik naar dat laatste paard van Poco (nooit van gehoord, dus waarschijnlijk had ik m ook nooit gevonden) te zoeken, staan de antwoorden er al op. Helaas.
Prettig weekend
ps: Chiel, als ik dan toch moet kiezen, zou ik voor Keane gaan, maar jou kennende wordt het denk ik Grazy Horse
@Jo: Ja, de antwoorden worden op zaterdag geplaatst. Dat geeft iedereen de gelegenheid om de vraag, inclusief het antwoord, nog even te bewonderen voordat de dag erna weer een nieuwe Spelersvraag volgt. Daarnaast is het handig voor de redactie :-).
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten