Op dinsdag krijg je een geluidsfragment te horen. Vandaag hoor je - als je op de playknop drukt tenminste - onder de noemer Beroemde Toeters een fragment met daarin een solo op een blaasinstrument. You know what to do: noem even artiest en titel van de plaat. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 8 september, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
De tekst op het tegeltje van gisteren kwam menigeen bekend voor. De vermoedelijke tekstfout die uw redactie maakte, deed daar niets aan af. Nickelback kwam langs, met How you remind me.
U is nog een toevoeging op de vraag van vrijdag te goed. Na rijp beraad is besloten BruceB en Piet-Hein alsnog een punt toe te kennen voor hun verklaringen. De door hen aangegeven verbanden (respectievelijk "relaties in de muzikale omgeving" en "bij alle acts waren stellen actief") in combinatie met de uitzondering Neil Diamond wordt dus goedgerekend. Richting GielRot - nota bene de aanzwengelaar - zijn we dan wel weer streng geweest. Het enige verband dat hij noemt is "stelletjes op het podium" en dat dekt de lading niet voldoende.
Deze discussies zijn natuurlijk altijd aardig, maar gaan er waarschijnlijk wel toe leiden dat de categorie Odd One Out over enige tijd zal verdwijnen. Er wordt gebroed op een andere beredeneercategorie, die wat duidelijker te beoordelen is. Ideeën natuurlijk altijd welkom.
Ook welkom is je inzending op de WeekendQuiz en je Facebookstem op de Spelersvraag van deze week. Als je 'm leuk vindt natuurlijk.
U is nog een toevoeging op de vraag van vrijdag te goed. Na rijp beraad is besloten BruceB en Piet-Hein alsnog een punt toe te kennen voor hun verklaringen. De door hen aangegeven verbanden (respectievelijk "relaties in de muzikale omgeving" en "bij alle acts waren stellen actief") in combinatie met de uitzondering Neil Diamond wordt dus goedgerekend. Richting GielRot - nota bene de aanzwengelaar - zijn we dan wel weer streng geweest. Het enige verband dat hij noemt is "stelletjes op het podium" en dat dekt de lading niet voldoende.
Deze discussies zijn natuurlijk altijd aardig, maar gaan er waarschijnlijk wel toe leiden dat de categorie Odd One Out over enige tijd zal verdwijnen. Er wordt gebroed op een andere beredeneercategorie, die wat duidelijker te beoordelen is. Ideeën natuurlijk altijd welkom.
Ook welkom is je inzending op de WeekendQuiz en je Facebookstem op de Spelersvraag van deze week. Als je 'm leuk vindt natuurlijk.








45 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
geweldig!
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet vergeten Ben (1975)
Alstublieft 'Odd One Out' niet afschaffen. Dat is één van de weinige vragen waar je nog wel eens wat van opsteekt. Mag in plaats daarvan 'Raad De Tekst' weg?
Ik leg me erbij neer. Het antwoord met die campagnes is ook zoveel beter, dat ik al geen punt verwacht had. Ik verwacht daarentegen wel een biertje van Piet-Hein.
Een klassieker!!
Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.
Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben - Joost Nuissl
Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Hallo,
Volgens mij is dit Joost Nuysel met het liedje 'ik ben blij dat ik je niet vergeten ben'
Groeten,
Gerrit
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Na wat zoeken op de artiest weet ik 't toch uiteindelijk: Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Gisteren stond het putje open, vandaag weer echte muziek: Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.
Joost Nuiss - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
The Nefster
Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Joost Nuissl "Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben"
Joost Nuissl-Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Ik sluit me volledig aan bij HS, graag 'Odd One Out' niet afschaffen. Da's juist een van de meer uitdagende vragen.
Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Ben het helemaal met HS eens!
Die tekst is altijd wel te googlen maar de puzzel op vrijdag is juist het leukste moment van de week!
(Zowel de 4 the record, de odd one out als de vind de link zijn mijn favorieten)
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
@HS: @A.M.: Het is niet zo dat we die categorie kwijt willen. Integendeel: het is een van de leukste categorieën en waar vind je op het internet dit soort vragen? Bottleneck is echter het bedenken van vragen. We hebben er nu 30 gemaakt en het wordt steeds lastiger om goede, volledig sluitende en originele vragen in deze categorie te bedenken. Als deze categorie vervangen moet worden worden, dan uiteraard door een andere categorie die jullie beredeneerkunsten op de proef zal stellen. Later meer hierover. Suggesties zijn welkom as ever.
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Guus meeuwis
Blij dat ik je niet vergeten ben
Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben - Joost Nuissl
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Team Blauw
Joost Nuissl - "Ik Ben Blij Dat Jk je Niet Vergeten Ben"
- Stephanie
Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.
Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben - Joost Nuissl
Klassiekertje!
Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Gielrot, dat biertje komt jouw kant op! Overigens sluit ik me aan bij de anderen: ik hoop dat jullie er in slagen om de categorie Odd-one-out te handhaven!
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Vooreerst bedankt voor het alsnog toekennen van het punt voor het antwoord op de vraag van afgelopen vrijdag. Niet dat ik er van wakker heb gelegen, maar het is toch weer een lichtpuntje in deze al bij al grijze dag.
De oplossing van vandaag dan : Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben - Joost Nuissl
Hm, ik heb alleen een witte rechthoek in mijn scherm op de plek van de vraag, en dus ook geen playknop...
Doe vast een wilde gok: Stevie Wonder - Sir Duke
Jeetje, wat een gevalletje putje zeg:
joost nuissl ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Joost Nuissl- Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Uit Limburg, Broekhuizenvorst. Althans destijds. Het is Joost Nuissl met Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben.
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Joost Nuissl met Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Dat is Joost Nuissl met 'Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben'!
Eindelijk weer eentje goed!
Joost Nuissl - Ik ben blij dat ik je niet vergeten ben
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Joost Nuissl - Ik Ben Blij Dat Ik Je Niet Vergeten Ben
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten