Dit moet wel jullie geluksweekend zijn. Gisteren kregen jullie een nieuwe WeekendQuiz voorgeschoteld en vandaag krijgen jullie er gewoon nog een. Dit hebben jullie te danken aan Rifen. Over het thema verklappen we niet al te veel, al doet de achtergrondplaat bij de vraag een en ander vermoeden. Het is een thema waar volgens ons nog heel wat WeekendQuizzen mee gevuld kunnen worden...
Veel succes! En oh, geef de komende week ook je waardering voor deze vraag, onderaan de pagina.
Veel succes! En oh, geef de komende week ook je waardering voor deze vraag, onderaan de pagina.
Vorige week lanceerde Pakkal eigenhandig een nieuwe vraagvariant: de Odd One Out Met Fragmenten. We hoorden:
The Police - Roxanne (1978)
Motörhead - Killed By Death (1984)
Normaal - Noar 't Café (1977)
Thin Lizzy - Killer On The Loose (1980)
Het werd echt op het specifieke nummer uitgespeeld. Allen werden ze namelijk gezongen door de bassist van de respectievelijke bands. Uitzondering daarbinnen vormt dan Normaal. Gelegenheidszanger Willem "Wimke van Diene" Terhorst is niet de eigenlijke leadzanger van die band. Geniale vraag, zo zien we ze graag. Op één stemmer na (wie geeft er nou een 1 voor een muziekvraag?) waren jullie er ook erg over te spreken. Dank Pakkal!
Tuurlijk kun jij dit allemaal nog veel beter. Sure. Bring it on!
En ja, we zeiden het al: er is gisteren ook een reguliere WeekendQuiz verschenen.
The Police - Roxanne (1978)
Motörhead - Killed By Death (1984)
Normaal - Noar 't Café (1977)
Thin Lizzy - Killer On The Loose (1980)
Het werd echt op het specifieke nummer uitgespeeld. Allen werden ze namelijk gezongen door de bassist van de respectievelijke bands. Uitzondering daarbinnen vormt dan Normaal. Gelegenheidszanger Willem "Wimke van Diene" Terhorst is niet de eigenlijke leadzanger van die band. Geniale vraag, zo zien we ze graag. Op één stemmer na (wie geeft er nou een 1 voor een muziekvraag?) waren jullie er ook erg over te spreken. Dank Pakkal!
Tuurlijk kun jij dit allemaal nog veel beter. Sure. Bring it on!
En ja, we zeiden het al: er is gisteren ook een reguliere WeekendQuiz verschenen.








10 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Vier weken geleden een muziekquiz gedaan waar een ronde drank in zat, maar geen van deze liedjes zat erbij. Leuk!
1. Tonic - If you could only see
2. Pepsi & Shirley - Heartache
3. Rory Block - Love and whiskey
4. Tropical Danny & Guillermo - Toppertje
5. Blur - Coffee & TV
6. Ted de Braak - 'n Glaasje Madeira my dear
7. UB40 - Red, red wine
8. The Waterboys - The whole of the moon
9. Milk Inc. - Walk on water
Dank voor het compliment.
Over deze vraag zijn we ook te spreken!
1: Tonic - If you could only see
2: Pepsi & Shirley - Heartache
3: Rory Block - Lovin' whiskey
4: Guillermo & Tropical Danny - Toppertje en breezer ananas
5: Blur - Coffee and tv
6: Ted De Braak - Een glaasje Madeira
7: UB 40 - Red red wine
8: Waterboys - Whole of the moon
9: Milk Inc. - Walk on water
1.Tonic - If you could only see
2.Pepsi & Shirlie - Heartache
3.Rory block - Lovin' whiskey
4.Guillermo & Tropical Danny - Toppertje!
5.Blur - Coffe & TV
6.Ted De Braak - 'n glaasje madeira my dear
7.UB40 - Red red wine
8.The Waterboys - The Whole Of The Moon
9.Milk inc. - Walk on water
Bedankt voor het omzetten van onze fragmenten van papier naar muziek! Klinkt goed! :-)
1 Tonic - ifyou could only see
2 Pepsi & Shirlie - Heartache
3 Rory Block - lovin wiskey
4 Guillermo & Tropical Danny - Toppertje
5 Blur - Coffe & TV
6 Wim Sonneveld - ????
7 UB40 - red red wine
8 Waterboys - hole of the moon
9 Milk inc. - walk on water
1) Lemon Parade - If You Could Only See
2) Pepsi & Shirlie - Heartache
3) Rory Block - Lovin' Whiskey
4) Breezer - Toppertje!
5) Modern Sound Files - Coffee & TV
6) Ted De Braak - 'N Glaasje Madera M'Dear
7) UB40 - Red Red Wine
8) The Waterboys - The Whole Of The Moon
9) Milk Inc - Walk On Water
Tonic - If you could only see
Pepsi & Shirlie - Heartache
Rory Block - Lovin'Whiskey
Guillermo & Tropical Danny - Toppertje
Blur - Coffee & TV
Ted de Braak - N'glaasje Madeira my dear
UB40 - Red wine
The Waterboys - The whole of the moon
Milk inc - Walk on water
1.
2. Pepsi & Shirley - Heartache
3.
4. Guillermo & Tropical Danny - Toppertje
5.
6.
7. UB40 - Red, red wine
8. The waterboys - The whole of the moon
9. Milk Inc. - Walk on water
Die Riffen! Slechts 2 platen uit het putje! Hulde!
1. Tonic - If you could only see
2. Pepsi & Shirlie - Heartache
3. Rory Block - Loving whisky
4. Guillermo & Tropical Danny - Toppertje
5. Blur - Coffee & TV
6. Ted de Braak - 'n Glaasje madeira my dear (da's pas een toppertje)
7. UB40 - Red red wine
8. Waterboys - the Whole of the moon
9. Milk Inc - Walk on water
1.
2. Pepsi & Shirlie - Heartache
3. Rory Block - Loving whiskey
4. Guillermo & Tropical Danny - Toppertje!
5.
6.
7. UB40 – Red, red wine
8. The waterboys – The whole of the moon
9. Milk Inc. –Walk on water
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten