Op de dinsdag krijg je altijd een muziekvraag met geluidsfragment. Vandaag is het tijd voor Beroemde Gitaren en is het aan jou om uit het korte gitaarfragmentje onder de playknop af te leiden, welke plaat van welke act je hoort. Vergeet niet het geluid van je computer aan te zetten! Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 21 juli, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Wie was nou de persoon achter de kale schedel gisteren? Niet Britney Spears (hehe) en ook niet Sinéad O'Connor, maar Skin van Skunk Anansie zochten we. En we gaan hier streng zijn. Alleen Skunk Anansie als antwoord gaat niet voldoende zijn voor een punt.
Achttien overheerlijke fragmenten staan op je te wachten in niet een, maar twee WeekendQuizzen deze week!
Achttien overheerlijke fragmenten staan op je te wachten in niet een, maar twee WeekendQuizzen deze week!








21 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Beetje jammer dat Skunk Anansie niet wordt goedgekeurd redactie van muziekvragen!
Arctic Monkeys - Crying lightning
@RanRan: Ja, we zijn hier meedogenloos geweest. Maar wel rechtvaardig, als altijd. :-)
Skunk Anansie is nu eenmaal de naam van de band. Als we een fragment van Mick Jagger hadden laten zien, was "Rolling Stones" als antwoord ook afgekeurd.
Arctic Monkeys - Crying Lightning
Arctic Monkeys - Crying Lightning
The Nefster
Haha en Skin is een bijnaam ;-)
Maar anyway het maakt niet uit! Dat puntje leidt bij mij toch niet tot een overwinning haha!
Crying Lightning - Arctic Monkeys
Arctic Monkeys - Crying Lightning
Heerlijk, zo'n strenge redactie.
Ik hoor hier Arctic Monkeys met Crying lightning
Artic Monkeys - Crying Lightning
arctic monkeys - crying lightning
lekker nummertje
Arctic Monkeys - Crying Lightning
Artic monkeys -Crying Lightning
Arctic Monkeys - Crying Lightning
Crying Lightning - Arctic Monkeys
@Ran Ran: Skin is geen bijnaam maar de artiestennaam. Net bijvoorbeeld Bono. Wel een essentieel verschil, vind ik. ;-)
Antwoord vandaag: Arctic Monkeys - Crying Lightning.
Fijn stukje gitaarmuziek!
Arctic Monkeys - Crying lightning
Arctic Monkeys - Crying Lightning
Arctic Monkeys - Crying lightning
Arctic Monkeys- Crying Lightning
Arctic Monkeys - Crying Lightning
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten