Op de donderdagen zijn er altijd vragen met geluidsfragmenten te spelen op Muziekvragen.nl. Vandaag de klassieker: Intro's. Je kent het systeem. Playknop indrukken, luisteren (niet onbelangrijk) en met al de scherpte die je in je hebt aangeven van welke plaat je de eerste noten hoort. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 21 mei, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
De Muziekvragen.nl community herademde gisteren. Na een serie pittig bevonden vragen eindelijk weer een makkie a.k.a. inkopper. Als je een vrolijke vuilniszak ziet tijdens een regenbui denk je natuurlijk:
1) Ha, Muziekvragen.nl steekt de uit staking komende vuilnismannen een hart onder de riem;
2) Ha, Muziekvragen.nl hoopt dat er nog even een flinke regenbui valt op de nog steeds aanwezige stapels vuilnis in Amsterdam en Utrecht;
3) Wacht eens even: ik ken een nummer dat daarover gaat.
Alleen voor optie 3) kreeg je een punt, tenminste, als je erbij vermeldde dat dat nummer Only happy when it rains van Garbage is.
Gisteren werd verder gemengd gereageerd op hetdreigement plan om een WeekendQuiz over het Songfestival te houden. Voorstanders en tegenstanders en ook mensen die vonden dat het allemaal niet zo democratisch hoeft hier op de site. De redactie beraadt zich. Uw mening blijft desondanks welkom.
Ook welkom is natuurlijk jouw inzending voor de WeekendQuiz en je inzending/beoordeling van die prachtige Spelersvraag van deze week.
1) Ha, Muziekvragen.nl steekt de uit staking komende vuilnismannen een hart onder de riem;
2) Ha, Muziekvragen.nl hoopt dat er nog even een flinke regenbui valt op de nog steeds aanwezige stapels vuilnis in Amsterdam en Utrecht;
3) Wacht eens even: ik ken een nummer dat daarover gaat.
Alleen voor optie 3) kreeg je een punt, tenminste, als je erbij vermeldde dat dat nummer Only happy when it rains van Garbage is.
Gisteren werd verder gemengd gereageerd op het
Ook welkom is natuurlijk jouw inzending voor de WeekendQuiz en je inzending/beoordeling van die prachtige Spelersvraag van deze week.








30 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Revelation time feat. Ruud Gullit - South Africa
Deze voelde ik met het WK in aantocht al een maandje aankomen:
Revelation Time - South Africa
The Nefster
revelation time - south africa
Team Blauw
Revelation Time & Ruud Gullit - South Africa
zo, dat was even goed zoeken vandaag. Ik dacht eerst UB40, en toen schoot me ineens South Africa te binnen, maar geen idee wie dat ook weer zong.
Lukraak zoeken op youtube leverde 33 miljoen hits op en googlen op de tekst south africa leek me ook niet slim.
Het geheugen is een wonderbaarlijk iets, ineens zie ik een voetballer met dreadlocks voor me, en toen was de link zo gelegd.
Het is Revelation Time met Ruud Gullit - South Africa.
Schoot me ook te binnen dat hij toen nog een singletje heeft uitgebracht "not the dancing kind".
Revelation Time ft Ruud Gullit - South Africa.
Revelation Time feat. Ruud Gullit "South Africa"
Overigens ben ik het niet eens met de stelling dat Songfestival muziek altijd put-muziek is. Classics als "Poupee du cire, poupee du son", "Puppet On A String" of "Waterloo" bewijzen dat het echt ook goed kan zijn.
Revelation Time - South Africa
revelation time- south africa
Dit is het intro van South Africa, van Revelation Time, samen met Ruud Gullit.
Groet,
Jack.
Vast een voorproefje voor het WK?
Revelation Time (toen met Ruud Gullit) - South Africa
South Africa - Revelation Time
één van mijn helden: Ruud Gullit!
met Revelation Time of andersom, daar wil ik vanaf wezen.
South Africa
Was even zoeken!! Maar het is Ruud Gullit & the Revelation Time met South Africa!!
Revelation Time & Ruud Gullit - South Africa
Jammer dat Piet Hein deze maand niet meedoet, want stiekem is hij eigenlijk een Rastaman:-)
Revelation Time (met Ruud Gullit) - South Africa
Revelation Time - South Africa (special guest Ruud Gullit)
http://www.youtube.com/watch?v=iDDHiJqsQas
Revelation time feat. Ruud Gullit - south Africa
Ha! Fout en leuk...
Revelation Time & Ruud Gullit - South Afrika
Revelation Time - south africa
South Africa - Revelation Time & Ruud Gullit
Revelation Time ft. Ruud Gullit- South Africa
Revalation time (met Ruud Gullit) en South Africa.
En wat het songfestival betreft: het gaat om muziekvragen en muziek is heel breed
Volgens mij is dit:
Revelation Time met Ruud Gullit - South Africa
Revelation Time (feat. Ruud Gullit) - South Africa
South Africa - Revelation Time
Revelation time + Ruud Gullit - South Africa
Hahaha, over putje gesproken.
Revelation Time & Ruud Gullit - South africa.
grumble...
Wat een douchesessie al niet vermag:
Revelation Time met Ruud Gullit - South Africa
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten