He lekker, tijd voor een stukje orgel. Het is namelijk weer tijd voor Beroemde Toetsen op de dinsdag. Zoals je weet is op dinsdag jouw opdracht om het geluidsfragment te beluisteren en in dit geval alleen even de uitvoerende artiest en de plaat te noemen. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 12 mei, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
De dag van gisteren begon met een discussie over de Vind de Link van vrijdag. Daar is besloten, toch streng te zijn met de personen die niet de titels van de platen hebben genoemd, naast het noemen van de artiesten en de link.
Verder keken we naar een zwart-wit video met een auto erin met koffers in de achterbak en een motor die een wheelie doet. Dit waren shots uit de fraaie clip behorend bij het ook best prettige plaatje 99 problems van Jay-Z. Ook in de stevige live versie met Linkin Park istie fijn.
Ondertussen zijn er nog nauwelijks inzendingen binnen op de WeekendQuiz, die draait om schreeuwen in de popmuziek. Is ie lastig?
Verder keken we naar een zwart-wit video met een auto erin met koffers in de achterbak en een motor die een wheelie doet. Dit waren shots uit de fraaie clip behorend bij het ook best prettige plaatje 99 problems van Jay-Z. Ook in de stevige live versie met Linkin Park istie fijn.
Ondertussen zijn er nog nauwelijks inzendingen binnen op de WeekendQuiz, die draait om schreeuwen in de popmuziek. Is ie lastig?








23 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Gotan Project met Epoca. Is dit beroemd?
Gotan Project - Epoca
Gotan Project - Epoca
MuziekVragen op zijn best: weer wat geleerd!
Gotan Project - Época (2001)
(Alleen zal dat orgel dan wel in het rechterkanaal gezeten hebben, hoewel ik dat bij dit ensemble niet echt verwacht.)
zo, da's the Gotan project, met Epoca, over de staatsgreep in Argentinië van 1976.
Gotan Project - Época: un tango diferente
Team Blauw
Hoe kun je eigenlijk zien of je wel, of geen punt voor een vraag hebt gekregen?
Ik vraag mij namelijk af, of ik voor de 'Bob'- vraag van vrijdag een punt gescoord heb?
Gotan Project - Epoca
@Gavin: Dat is inderdaad bij het huidige systeem lastig te zien. Voor de vraag van vrijdag heb je uiteindelijk geen punt gekregen, wegens het ontbreken van de titels van de fragmenten in jouw antwoord.
Ja dat vreesde ik al!
Ik had bij de vraagstelling:
[...]'Daarvoor moet je natuurlijk wel eerst noemen wie deze vier überhaupt zijn'
'wie' geïnterpreteerd als 'welke personen', te meer omdat de vraag om de personen ging.
Vandaar dat ik de titels er niet bij had.
Gotan Project - Epoca
Ik herken het als herkenningsmelodie en reclamemuziekje. Via Calgonit "The Diamond Standard" kom ik op Epoca van Gotan Project.
Gotan Project - Epoca
Lastige klus! Van de traan van Maxima via Piazzola uiteindelijk uitgekomen bij...
Gotan Project met "Epoca"
Tja daar gaat mijn goede begin van mei...
Helaas ook vandaag weer geen flauw idee. Ik herken het ook echt helemaal niet. Weekendquiz is ook al zo lastig, morgen beter.
Gotan Project - Epoca
The Nefster
Let's tanGo!
Gotan Project - Epoca
Met de groeten van BOB de Bouwer.
En de grote vraag is: Wie houdt morgen de Bob-discussie aan de gang.
Gotan Project - Epoca
Gotan Project - Epoca
Gotan Project - Epoca
Het prachtige "Epoca" van Gotan Project
The Gotan Project - Epoca
Gotan Project - Epoca
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten