We gaan een introvraag spelen, want het is donderdag en dan krijg je om de drie weken een vraag uit de categorie Intro's. Even luisteren naar het fragment. Dan even noemen wie je hoort, met welk nummer. Zet je antwoord in een reactie onderaan de vraag.
Vraag loopt tot: 30 april, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
De cryptohit-vraag van gisteren was niet de beste die ooit verschenen is en jullie maakten dat in de reacties pijnlijk duidelijk.
Maar inderdaad, een beetje gelijk hebben jullie wel. Het was gisteren ook zo warm he, dan krijg je dat. Heel cryptisch was ie niet en bovendien kon ie slaan op twee platen. Als je een beetje vliegtuigspotter bent, kwam je meteen uit bij de B52's. Die hebben het wel vaker over walvissen in hun plaatjes, zo bleek, zowel in Love Shack (de bedoelde plaat) als in Rock Lobster. Als je een van die twee noemde: puntje erbij. De redactie gaat natuurlijk haar leven beteren. Mocht je zelf overigens een - natuurlijk veel betere - Cryptohit hebben: Bring in on :-).
April nadert een ontknoping! Piet-Hein voert de lijst aan. Houdt hij dit vol? Twee punten kun je er deze maand nog bij krijgen als je even een foutloos rijtje antwoorden instuurt voor de WeekendQuiz. Als je net als de redactie van plan bent, vrijdag een klein pilsje te gaan drinken, is het wellicht wijs om die punten vandaag even in te koppen.
Maar inderdaad, een beetje gelijk hebben jullie wel. Het was gisteren ook zo warm he, dan krijg je dat. Heel cryptisch was ie niet en bovendien kon ie slaan op twee platen. Als je een beetje vliegtuigspotter bent, kwam je meteen uit bij de B52's. Die hebben het wel vaker over walvissen in hun plaatjes, zo bleek, zowel in Love Shack (de bedoelde plaat) als in Rock Lobster. Als je een van die twee noemde: puntje erbij. De redactie gaat natuurlijk haar leven beteren. Mocht je zelf overigens een - natuurlijk veel betere - Cryptohit hebben: Bring in on :-).
April nadert een ontknoping! Piet-Hein voert de lijst aan. Houdt hij dit vol? Twee punten kun je er deze maand nog bij krijgen als je even een foutloos rijtje antwoorden instuurt voor de WeekendQuiz. Als je net als de redactie van plan bent, vrijdag een klein pilsje te gaan drinken, is het wellicht wijs om die punten vandaag even in te koppen.








25 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Dit is wel even diep graven, maar ...
Lisa Loeb - Stay (I missed you)
Lisa Loeb - Stay
En het antwoord voor vandaag is: Stay, van Lisa Loeb
Lisa Loeb - Stay (I missed you)
Wat een prachtig liedje is dit toch!
@A.M. Dank voor je opmerking. De boel is hersteld inmiddels.
Lisa Loeb - Stay
Lisa Loeb - Stay (I missed you)
Mooi nummer!
Lisa Loeb - Stay
Groet, Piet-Hein
Lisa Loeb - Stay (I Missed You)
Toch nog even zeker maken, zo aan het eind van de maand (en je weet het maar nooit met die Macs)...
Lisa Loeb - Stay
Groet, Piet-Hein
Nav van gisteren nog even dit: in het nummer Rock Lobster zingen de B-52's over een walvis. In het nummer Love Shack zingen ze over een auto die zo groot is als een walvis. Het enige goede antwoord zou dus Rock Lobster moeten zijn.
Mark S. Het ging gisteren om een Cryptohit he :-).
Lisa Loeb - Stay (I missed you)
Lisa Loeb - Stay
Sorry, maar als het werkelijk om een cryptohit zou gaan, zouden beide niet goed zijn omdat er precies werd uitgebeeld wat er bedoeld werd. Dat is precies de reden waarom ik geen B52's - love shack als antwoord heb gegeven. Dat was niet cryptisch. Dus ben ik verder gaan zoeken en kwam op Moby - drop the beat. Zoals ik al meldde, had ik er niet echt een goed gevoel over maar als cryptohit nog altijd een beter antwoord dan b52's. Maar goed, da's mijn mening.
Voor het antwoord van vandaag even wachten op mijn medespeler; ik heb geen flauw idee!
lisa loeb -stay ( I missed you)
Lisa Loeb - Stay
Dat is Stay van Lisa Loeb
Voor de duidelijkheid: mijn eerdere reactie was er één op deze "Mark S. Het ging gisteren om een Cryptohit he :-)."
En jawel, zoals zo vaak weet mijn medespeler het wel: Lisa Loeb - Stay (I Miss You)
Lisa Loeb-Stay
Lisa Loeb - Stay (I Missed You)
Lisa Loeb - Stay
Lisa Loeb - Stay (I Missed You)
Lisa Loeb - Stay
Lisa Loeb - Stay (I Missed You)
The Nefster
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten