Vaste prik op dinsdag: muziek-fragmenten. Vandaag een vraag uit de categorie Beroemde Gitaren. De opdracht is helder: beluister het korte gitaarfragment achter de playknop en noem uitvoerende artiest en titel van de plaat. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 28 april, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Dachten we toch echt dat we een weggevertje hadden gecomponeerd, gisteren. Gewoon een iets dikker geworden gezicht met pretoogjes en zweet, met nog steeds die mislukte pony van vroeger: Tony Hadley. Dat hadden veel mensen niet goed. Wat zal dat voor gevolgen voor het klassement hebben? We naderen het eind van de maand april. Op Koninginnedag valt de laatste vraag van de maand en dan volgt de zaterdag erop de uitslag van de huidige WeekendQuiz, die natuurlijk ook nog meetelt. Het is spannend bovenin het klassement!Had je ook de Spelersvraag al beantwoord en beoordeeld?








17 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Grappig dat Jim Kerr vaker wordt genoemd dan Tony Hadley.
Vandaag weer een lekkere klassieker: The Hunters - Russian spy and i.
The Hunters "Russian Spy And I"
Die is goed! The Hunters met Russian Spy and I, met een piepjonge Jan Akkerman op de gitaar.
Groet, Piet-Hein
Nu weet ik waar Vampire Weekend zijn inspiratie vandaan haalt:
The Hunters met Russian Spy and I
The Hunters (met Jan Akkerman) - Russian Spy and I
Pffffffffffffffffffffff.......... ik ken het, ik ken het, ik ken het!!!!!!!!!
Maar WAT is het nou????
Heeel frustrerend....
the hunters - Russian spy and i.
Met grote dank aan onze Bart G.
Russian spy and I van the Hunters (feat. Jan Akkerman)
Herkende het wel maar had nooit er op gekomen dat dit Jan Akkerman was....
JA! Dat was 'm. er was een (al wat oudere) collega, die 'm metaan herkende en ik daarna dus ook, aan een half woord had ik genoeg! (Sorry Mark S.):
The Hunters (feat. Jan Akkerman) - Russian Spy and I
The hunters - Russian spy and i
Hunters - Russian spy and I
Het fragment deed me erg denken aan Focus. Gelukkig vond ik, via gitarist Jan Akkerman, het juiste plaatje vrij snel.
The Hunters - Russian spy and I
Dizzy man's band - Shocking
The Hunters featuring Jan Akkerman - Russian Spy And I.
The Hunters - russian spy and I
The Hunters- Russian Spy and I
The Hunters - Russian spy and I
met Jan Akkerman op de gitaar
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten