Op de donderdagen zijn er altijd vragen met geluidsfragmenten te spelen op Muziekvragen.nl. Vandaag de klassieker: Intro's. Je kent het systeem. Playknop indrukken, luisteren (niet onbelangrijk: het fragment is minder kort dan je in eerste instantie zou denken) en met al de scherpte die je in je hebt aangeven van welke plaat je de eerste noten hoort. Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 9 april, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Na een paar dagen van relatief lastige vragen gisteren weer een betrekkelijk eenvoudige, maar daarom niet minder leuk. Mr Humphries van Are you being served? met een sombrero brengt je natuurlijk direct bij de Les Humphries Singers met Mexico. Bekijk hier hoe de hele horde naast de muziek playbackt en uit de maat klapt.
Uiteraard wijzen we je hier weer op de WeekendQuiz en Spelersvraag. Daarnaast: ben je al fan van de Muziekvragen Facebook pagina? Help Muziekvragen.nl groeien en verspreid het woord! Voor degenen die 10 april de popquiz in Zoeterwoude bijwonen: dit kun je ook aangeven op deze pagina. Organiseer je zelf een popquiz op lokatie? Laat het weten en we vermelden het op de fanpage! Zo bereik je 's lands meest bedreven popquizspelers :-).
Uiteraard wijzen we je hier weer op de WeekendQuiz en Spelersvraag. Daarnaast: ben je al fan van de Muziekvragen Facebook pagina? Help Muziekvragen.nl groeien en verspreid het woord! Voor degenen die 10 april de popquiz in Zoeterwoude bijwonen: dit kun je ook aangeven op deze pagina. Organiseer je zelf een popquiz op lokatie? Laat het weten en we vermelden het op de fanpage! Zo bereik je 's lands meest bedreven popquizspelers :-).








23 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
System Of A Down - Prison Song
System Of A Down - Prison song
System of a down (?)
JAAAA!! Zeer herkenbaar en erg fijn voor mijn oortjes! System Of A Down - Prison song.
System Of A Down - Prison Song
System Of A Down - Prison Song
Voor de zekerheid nog even: System of a Down - Prison Song
Ieder zijn meug...
System of a Down - Prison Song
Groet, Piet-Hein
Ha, da's System of a down met Toxicity!
System of a down - prison song
ik word oud, ik kan me nou al niet meer herinneren of ik zojuist de cd of het nummer genoemd heb...
dus voor de zekerheid:
SOAD met Prison song van album Toxicity
System of a Down - Prison Song
System of a down - Prison
System Of A Down - Prison Song (2001)
system of a down- prison song
System Of A Down - Prison Song
Hahaha, dat filmpje van Les Humphries is echt hilarisch!
Hmmm, alweer gitaar(geweld); gokje dan maar weer: Metallica - Master of Puppets
System of a Down - Prison song
Metallica - Master Of Puppets ?
system of a down - prison song
Ik twijfel nog heel erg, maar denk toch dat het Metallica is met Master of Puppets
Ben benieuwd...
Ik gok maar op Frantic van Metallica
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten