Op de dinsdag krijg je altijd een muziekvraag met geluidsfragment. Vandaag is het tijd voor Beroemde Gitaren en is het aan jou om uit het korte gitaarfragmentje onder de playknop af te leiden, welke plaat van welke act je hoort. Vergeet niet het geluid van je computer aan te zetten! Zet je antwoord in een reactie.
Vraag loopt tot: 7 april, 8:30 AM
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Score: 1 Klassementspunt bij goed antwoord
Wie was nu toch die roodharige dame gisteren? Er kwamen meerdere suggesties binnen (waarvan de redactie Nadieh de leukste vond), maar het enige echte juiste antwoord was Tiffany. U weet wel, van I think we're alone now, heel, heel lang geleden. En ook van de tranendtrekker Could have been. Geheugen opfrissen? Dat kan hier en hier. Tiffany nu kun je dan weer hier zien.
De week loopt alweer even. Denkt u aan de WeekendQuiz en de Spelersvraag?
De week loopt alweer even. Denkt u aan de WeekendQuiz en de Spelersvraag?








28 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Een vriend van mij is helemaal gek van die gitaarsolo. En terecht, mooi!
The Knack - My Sharona
Groet, Piet-Hein
* The Knack - My Sharona
the Knack - My Sharona
Vandaag weer een knaller!
The Knack - My Sharona
My Sharona - the knack
My Sharona - The Knack
The Knack "My Sharona"
Da's The Knack met My Sharona.
The Knack - My Sherona
The Knack - My Sharona
My Sharona - the Knack
The Knack - My Sharona
Klassieker!
The Knack - My Sharona
The Knack - My Sharona
The Knack - My Sharona
my sharona - The Knack
the knack - my sharona
The Knack - My Sharona
Heinz van team de Dolle Hond zegt dat het the Knack - My Sharona is.
Overigens doet team de Dolle Hond zaterdag mee in Zoeterwoude.
Trouwens ... Tiffany? Hoe diep is dat putje eigenlijk?
The Knack - My Sharona
Tja, gitaarsolo's....
Dire Straits met "Sultans of Swing" dan maar.
Kreeg zojuist geen melding terug dat het was gelukt. Daarom nogmaals (of voor de eerste keer): The Knack, met My Sharona.
Groet,
Jack.
The Knack - My Sharona
My Sharona - The Knack
the knack - my sharona
klinkt heel bekend, maar kan er niet op komen...ik gok
Tearing Us Apart - Eric Clapton & Tina Turner
The Nefster
Geen Lou Reed / Velvet Underground..
Toch wel The Knack met 'My Sharona'.
Ouch, als Giel nou zelfs Heinz in gaat zetten wordt t lastig....
Jeroen
team blauw
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten