Alweer de derde Spelersvraag en jullie vallen dit weekend met de neus in de boter want het is een... WeekendQuiz. 18 Fragmenten om te verwerken de komende week dus. Inzender is weer Pakkal, maar daar dan weer "de andere helft" van. Uw redactie vond de negen fragmenten pittig. Het gaat om negen outro's. Succes en geef de komende week ook onderaan de pagina aan wat je van deze ingezonden vraag vindt.
Vraag loopt tot: 14 maart, 8:30 AM
De afgelopen week moesten jullie het antwoord vinden op een ingezonden 4 the Record. De inzender verwoordde het als volgt:
1) zijn heuvelen; hills
2) is Eddy the Eagle. Eddy is de naam van de beroemde mascotte van Iron Maiden
3) is een strijkijzer oftewel een iron
4) is een runner
Het antwoord: Run to the Hills - Iron Maiden
Voila. Op moment van schrijven is het gemiddelde van jullie beoordelingen een 7,71. Dat is net een fractie hoger dan de vraag van vorige week.
Leuke vraag he? Kun jij dit ook? Stuur ook een vraag in en vergaar roem op Muziekvragen.nl!
En oh ja, nu je er toch bent: WeekendQuizje spelen? Thema: de Oscars.
1) zijn heuvelen; hills
2) is Eddy the Eagle. Eddy is de naam van de beroemde mascotte van Iron Maiden
3) is een strijkijzer oftewel een iron
4) is een runner
Het antwoord: Run to the Hills - Iron Maiden
Voila. Op moment van schrijven is het gemiddelde van jullie beoordelingen een 7,71. Dat is net een fractie hoger dan de vraag van vorige week.
Leuke vraag he? Kun jij dit ook? Stuur ook een vraag in en vergaar roem op Muziekvragen.nl!
En oh ja, nu je er toch bent: WeekendQuizje spelen? Thema: de Oscars.








6 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
pffffffft pittig is een understatement.
Ik herken hier weinig tot niets in.
KLF maar volgens mij stopt daar mijn kennis. Morgen maar eens van gedachten wisselen met collega...
1: Snap - I've got the power
2: Living Colour - Glamour Boys
Inderdaad pittig!
Spelersvraag 3 – The End
-1- Snap – I’ve got the power
-2- Living Colour – Glamour boys
-3- Diesel – Sausalito Summernights
-4- ?
-5- ?
-6- ?
-7- Whale - hobo humping
-8- Dee-lite - Groove is in the heart
-9- Pigbag - Papa’s got a brand new pig bag
een pittige opgave…
Groet, Jack.
Goeie weekendquiz! Leuk idee om outro's te nemen
1. Snap - I've got the power
2. Living Colour - Glamour boy
3.
4.
5. Blur - Coffee & TV
6. Massive Attack - Unfinished Sympathy
7. Whale - Hobo Humpin'Slobo Babe
8. Deee-lite - Groove is in the Heart
9.
Hoeveel tijd heeft een mens, en hoeveel daarvan kan je besteden aan muziekvragen. Ik vind het een leuke vraag, maar erg (te) moeilijk en ga dan toch voor de klassementspunten. Hier mijn schamele oogst, tussen haakjes de foute gokjes:
(1. Snap - I've got the power)
2. Living Colour - Glamour boys
(3. Duran Duran - Rio)
4. Gotcha! - Words and music form da lowlands
(5. Unit Gloria - The first seven days)
(6. the Doors - When the music is over/the End)
7. Whale - Hobo Humpin' Slobo Babe
8. Deee Lite - Groove is in the heart
(9. Beastie Boys - Intergalactic)
1. snap - the power (?)
2 Living Colour - Glamour Boys
3. M - Pop musik (?)
4
5
6. Queen - one vision (twijfeltwijfel....)
7. Whale - Hobo humpin' slobo babe
8 deee-lite met groove is in the heart
9
Team Blauw
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten