Het is dinsdag en dus tijd voor een vraag met fragment. Vandaag staan in Beroemde bassen de basgitaren centraal. Heldere missie: luister naar het fragment en noem uitvoerend artiest en titel van de plaat. Hoe moeilijk kan dat nou zijn?
Gisteren begonnen we de week rustig met het herkennen van een nogal sinistere albumhoes. Als het goed is, kwam je uit op Black Sunday van Cypress Hill.Er wordt ondertussen lustig ingestuurd voor de WeekendQuiz. Kan het zijn dat ik jouw inzending nog niet heb ontvangen?








16 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Da's onmiskenbaar Doe Maar met 'Radeloos'!
Groet,
Piet-Hein
Eerste reactie was meteen: Smoorverliefd- Doe Maar. Later inzicht doet behoorlijk twijfelen, maar ik blijf maar bij de eerste ingeving.
Dit is Doe Maar. En hoewel ik dit fragment nergens zo kan vinden lijkt het toch het meest op Radeloos.
Doe Maar - Radeloos
The Right Side Won - What Fun
Doe Maar - Radeloos
Klinkt wel heel erg als Doe Maar, maar welk nummer??
Ik hou het op Radeloos (van Doe Maar dus)
Doe Maar - Okee
Doe Maar - Winnetoe
Ik geloof dat we gaan voor:
Doe Maar - OK
Maar helemaal zeker weten doen we het niet:s
Weet niet of ik het nou op de goeie dag heb gezet.. maar we gaan voor:
Doe Maar - OK
Echt te móelijk voor mij
Misschien Sublime of Kaiser Chiefs?
M'n medespeler heeft het hele repertoire van Doe Maar doorgespit maar is er niet achter gekomen. Zou ook The Police kunnen zijn maar wij weten het beide niet. Dikke vette pech! :-)
doe maar- radeloos
Gok: Doe Maar, met Smoorverliefd.
Groet,
Jack
doe maar
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten