Op donderdag valt er altijd iets te beluisteren op Muziekvragen.nl. Vandaag is dat een nieuwe vraag in de categorie Achterstevoren. In fragment onder de playknop is een bekende (?) plaat in omgekeerde volgorde te horen. Aan jou natuurlijk de vraag welke plaat je hoort. Haalbare kaart, dachten we.Gisteren was het ook goed te doen, terwijl de ZoekPlaat in de regel pittig gevonden wordt (en jullie de buik nog vol hebben van het albumzoeken). We zagen:
Beastie Boys - License to Ill
Suede - Suede
Abba - Arrival
Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son
Donderdag alweer. Denkt u aan de WeekendQuiz. En oh ja, de link naar de antwoorden op de AlbumQuiz (de banner hiernaast) deed bij sommigen raar en bracht je bij een vraag over Fat Boy Slim. :-)
Dit zou verholpen moeten zijn nu (misschien moet je je scherm nog even verversen).








25 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Whitney Houston - Didn't We Almost Have It All (1987)
Whitney Houston - Didn't we almost have it all
Eerst dacht ik Mariah Carey. Nu gok ik echter (ivm de muziek achter de stem) Whitney Houston, met 'Didn't we almost have it all'.
Groet,
Jack.
Deden we niet bijna hebben het allemaal - Weetnie Hoesten
Overduidelijk Whitney Houston...
Ik denk met The Greatest Love of All
Kan me haast niet voorstellen dat het zo zoetsappig is, maar ik denk te horen:
Whitney Houston - I Will Always Love You
Dat lijkt verdacht veel op Whitney Houston - Greatest love of all.
Beetje een gokje: Whitney Houston - All At Once ?
Whitney Houston - Didn't we allmost have it all
Dit is:
Whitney Houston - Didn't we almost have it all
Gokje: Celine Dion - My heart will go on
Whitney Houston met Didn't we almost have it all?
Whitney Houston - Didn't We Almost Have It All
lastig... ik ga voor Whitney Houston met The greatest Love Of All
groeten,
Dat lijkt me Whitney Houston met Didn't we almost have it all?
Groeten,
Richard van Gils.
Whitney Houston- I will always love you
Geen idee!
Ik gok op Whitney Houston met The greatest love of all.
Gokje: Whitney Houston - I will always love you
Ik denk Whitney Houston.
En dan blijft the greatest love of all een goede gok.
Is dat putje nou nog niet leeg?
Ik vind hem moeilijk. Ik gok op:
Whitney Houston - The Greatest Love of All
Whitney Houston met Didn't we almost have it all
Whitney Houston - Didn't we almost have it all
whitney houston- i will always love u
Whitney Houston "Didn't We Almost Have It All"
Wilde gok: Whitney Houston met I will Always Love You?
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten