Op de woensdagen krijg je altijd een knutselvraag te verwerken. Vandaag is het er een uit de categorie South Park. Hiernaast is een artiest "versouthparkt" en aan jou dus de niet al te moeilijke vraag om even aan te geven wie je ziet.Gisteren schatte uw redactie de vraag misschien niet helemaal goed in. Aanname was dat jullie allen meteen "Aha! Amazing van Aerosmith!" zouden roepen. Dat deden velen van jullie, maar het fragment was toch iets lastiger dan verwacht. Vormt de vraag van vandaag dan misschien een goedmaker? Of anders de WeekendQuiz wellicht? We hebben ondertussen alle vragen van november gehad, op de WeekendQuiz na. Houdt iemand van de achtervolgers GielRot nog van een tweede maandzege af?
Ondertussen wordt hard gewerkt aan nieuwe series vragen voor het volgende jaar. Dan wordt ook bekend wie van jullie de beste suggesties heeft gedaan en het t-shirt wint. Jouw ideeën blijven natuurlijk altijd welkom.



35 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Het zal wel weer fout zijn - al was het maar omdat zijn gitaar rood is - maar eerste ingeving: Brian May.
Lijkt mij Brian May
Brian May
Daar was ik weer eens, Volgens mij is het Brian May :)
Koen
Dit lijkt mij Brian May.
Groeten Simon
Brian May van Queen
Brian May
Brian May
Brian May van Queen? (gokje)
Brian May?
terug van even weggeweest:
dit moet Brian May zijn!
grtz,
Wasami!
Brian May
Hmm lastig.
Het lijkt Kirk Hammett van Metallica, maar die speelt niet op een Gibson SG. Van SG spelers lijkt het het meest op Tommy Iommi.
Ga toch voor Kirk Hammett, omdat de haardos eigenlijk niet kan missen.
Gene Simmons zonder make up
Steve Lukather
Brian May
Brian May, I presume
Wij denken dat dit Brian May is
Brian May?
Tsja een gokje...
Brian May
Zwarte broek en wit overhemd (zie: http://i36.tinypic.com/10wjg2s.jpg ) maken hem.
Het haar en de gitaar kloppen niet.
Maar een pure gok tegen beter weten in is altijd beter dan helemaal niets!
Dus: Brian May
joe satriani
Brian May van Queen
Roel
Brian May
geen idee maar gok op Tommy Iommi van Black Sabbath.Is namelijk een gitarist met lange zwarte krullen en een gibson sg (gitaar op het plaatje)
brian may
Dat zal een gokje worden vandaag : Jimmy Page ten tijde van Led Zeppelin?
Een blauwe gitaar? Ik zoek me gek!
Lange krullen is makkelijker: Jimmy Page, Brian May, Ritchie Blackmore, Kirk Hammett, Joe Perry, Steve Vai, maar een blauwe gitaar.. Dat doen ze niet!
Op grond van het witte overhemd gok ik dan maar op Brian May.
brian may
Ik hou het op Brain May, al heb ik die nog nooit met een blauwe gitaar zien spelen
kirk hammett
Brian May
Brian May
Niet zeker, maar ik ga voor Brian May van Queen
Brian May.
ik vond 'm helemaal duidelijk, hoor!! ondanks dat ie geen rode gitaar had. die blik in de ogen!! helemaal goed!! over-duidelijk brian may. en ik pleit voor doorgaan met south park-poppetjes. ik vind 'm zoooo leuk!! ik lig elke keer weer in een deuk. wat maakt 't nou uit dat je 'm een keer niet weet of niet goed hebt! get a life, denk ik dan. maar ja, wie ben ik.
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten