De rest van je vrijdag zul je je bezig gaan houden met de volgende popvraag, uit de serie Vind de link. Stap 1 is het herkennen van de vier acts die je hiernaast ziet. Hebbes? Stap 2: wat is het verband tussen deze vier? Dezelfde kapper? Allemaal overleden aan hetzelfde type partydrug? Broed het uit en zet het in de reacties.Voor velen de kans op toch nog een puntje te sprokkelen deze week want het was allemaal niet makkelijk. Gisteren ook veel gezucht en gesteun. Vier platen dwars door elkaar, maar welke vier? We hoorden:
Monie Love - It's a Shame
Eminem - Lose Yourself
Kool & the Gang - Fresh
Erasure - Sometimes
Met name die laatste was lastig te vinden. Toch haalden Maurice, Jarno, Roel, Ronald, A.M. en Dennis 'm eruit. Punten voor hen dus! Erg knap.
Succes met puzzelen vandaag. Denkt u bij het verlaten van de trein nog aan de WeekendQuiz?



19 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
Niet al te moeilijk gelukkig, ben altijd al blij als ik ze herken.
Het zijn: Blink 182, Limp Bizkit, Blur en Faith No More
De link is dat alle vier de bands afgelopen jaar een reunie tour hebben gedaan. Ze zijn weer gaan touren in 2009.
Poeh Erasure was er gister er toch niet in (of uit) te horen hoor! En toch waren er een paar die het goed hadden! Nou feli...
Vandaag:
1 - Blink 182
2 - Limb Bizkit
3 - Faith No More
4 - Blur
De link is dat ze allemaal, nadat ze gestopt waren, weer (reunie) touren.
P.S. Je kan hier ook een 'Odd one out' vraag van kunnen maken. Het antwoord hierop zou zijn: Blur. Dit is de enigste band, naar mijn weten, die niet gezamenlijk een ongeluk met een voertuig hebben gehad. (Of Faith no More omdat ze de beste band zijn. En de andere drie zuigen ;-P )
Blink128
Limp Bizkit
Faith no More
Blur
Link is denk ik dat alle bands wegens vertrek van een bandlid langdurig niks van zich hebben laten horen. Uiteindelijk zijn ze weer in orginele bezetting aan een reunie zijn begonnen.
1. blink 182
2. limb bizkit
3. faith no more
4. blur
deze bands zijn nadat ze gestopt zijn recentelijk allemaal teruggekomen met een reunieoptreden
We zien:
- Blink 182
- Limp Bizkit
- Faith More
- Blur
Alle vier de bands maakten een comeback in 2009.
Prettig weekend.
Linksboven Blink 182
Rechtsboven Limp Bizkit
Linksonder Faith No More
Rechtsonder Blur
Overeenkomst is dat ze allemaal in 2009 een reunie hadden.
Blink-182, Limp Bizkit, Faith No More en Blur hebben een reünie in 2009 gemeen.
'Odd one out' is Blur want niet alleen was hun reünie van korte duur, ook hebben zij hun geplande reünie in tegenstelling tot de andere drie niet in februari 2009 (resp. 8, 24 en 11) maar al twee maanden eerder bekendgemaakt ;-)
Beginnend linksboven en met de klok mee:
Blink-182
Limp Bizkit
Blur
Faith no More
Overeenkomst:
Allemaal bands waar de gitarist is opgestapt of uitgezet.
Tom DeLonge verliet Blink-182
Wes Borland verliet Limp Bizkit
Graham Coxon verliet Blur
Jim Martin verliet/werd ontslagen door Faith no More
De Bands zijn:
1. Blink-182
2. Limp Bizkit
3. Faith no more
4. Blur
Alle bands zijn uitelkaar gegaan en hebben een reunie gehad.
Let's stick together.
We zien:
- Blink 182
- Limp Bizkit
- Faith no More
- Blur
Al deze bands hebben in 2009 een soort van reunie doorgmaakt, waarbij bij Blink 182 duidelijk sprake is van een doorstart. Reunion tour is de link
1. Blink 182
2. Limp Bizkit
3. Faith No More
4. Blur
Dit link is dat de bands een gitarist hebben die de band hebben verlaten om later weer terug te keren.
LB: Blink 182
RB: Limp Bizkit
LO: Faith No more
RO: BLUR
Alle bands zijn gestopt, maar zijn in 2009 toch weer bij elkaar gekomen (voor concerten en/of nieuwe albums).
Weet niet zeker of ik 2009 genoemd heb voor de reunions van Faith no More, Blur, Blink 182 en Limp Bizkit, maar het lijkt me van belang
Het zijn Blink 182, Limp Bizkit, Faith No More en Blur. Alle vier bands die opkwamen in de jaren negentig. Tevens hebben alle vier de bands in 2009 een reünie aangekondigt. Blink 182 neemt nieuw album op en heeft plannen om te gaan touren, Limp Bizkit begint wereld tournee, Faith No More trad weer op (ook op Lowlands) en Blur was dit jaar weer op een paar grote festivals te zien maar waarschijnlijk voor het laatst.
Roel
afgebeeld zien we: Blink 182,Limp Bizkit,Blur en Faith No More.
allen hebben na een split-up kort geleden weer eens samen opgetreden.
Wellicht de week dan toch nog een beetje redden vandaag:
LB: Blink 182
RB: Limp Bizkit
LO: Faith no more
RO: Blur
Link: Ze zijn allemaal weer bij elkaar gekomen in 2009. Nu nog een halve weekendquiz fixen
Eindelijk weer een vraag die te doen is...
We zien van linksboven met de klok mee:
Blink 182
Limp Bizkit
Blur
Faith No More
Dit zijn allevier succesvolle bands, die na een stilte van een paar jaar (en allerlei andere projecten) in 2009 een comeback maakten. Lijkt me duidelijk...
Dit zijn:
LB: Blink 182
RB: Limp Bizkit
LO: Faith no more
RO: Blur
Deze bands waren allemaal een tijdje gestopt en zijn dit jaar weer aan een comeback begonnen. En volgens mij hebben ze dat overigens allemaal in februari (2009 dus) aangekondigd.
op de fotos staan blink 182,limp bizkit,faith no more en weezer.deze groepen komen allemaal uit californie
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten