Het is dinsdag en dus tijd voor een vraag met fragment. Vandaag staan in Beroemde bassen de basgitaren centraal. Heldere missie: luister naar het fragment en noem uitvoerend artiest en plaat. Makkie toch?Gisteren raakte Muziekvragen.nl de achilleshiel van de Muziekvragen-gemeenschap: hip-hop muziek. We zagen een fragment van het
magnifieke album Enter the Wu Tang (36 chambers) van The Wu Tang Clan. Klassieker uit de hip-hop geschiedenis. Slechts enkelen hadden dit goed.Vandaag weer nieuwe kansen! Vergeet u ook de WeekendQuiz niet? De letter A staat centraal!



37 reacties. Vul jouw antwoord hieronder in!
De Dijk - Mag het licht uit
Bassist: Hans van der Lubbe
Dit is natuurlijk:
De Dijk - Mag het licht uit
Ja, een makkie. De Dijk met 'Mag het licht uit?'.
Groeten,
Richard van Gils.
De Dijk - Mag het licht uit
Mag het licht uit - De Dijk
De Dijk - Mag het licht uit
De Dijk - Mag het licht uit
Roel
Titel: Mag het Licht Uit
Band: De Dijk
Bassist: Hans van der Lubbe
"Mag het licht uit" van De Dijk
Mag het licht uit van de Dijk.
grt Mo
De Dijk - Mag het licht uit?
De Dijk met "Mag Het Licht Uit". Hans van der Lubbe speelt de baspartij.
De Dijk - "Mag het licht uit?"
Hans van der Lubbe (de Dijk) - Mag het licht uit
De Dijk - Mag het licht uit
Bassist is in dit geval dus:
Hans van der Lubbe
De Dijk - Mag het licht uit, met op de bas de broer van Huub: Hans van der Lubbe.
Groet,
Jack
Mag het licht uit - De Dijk (met Hans van der Lubbe op bas)
Mag het licht uit - De dijk
de Dijk - mag het licht uit
wel erg kort maar ondanks dat:
De Dijk - Mag het licht uit
De Dijk - mag het licht uit
Hee!
de dijk- mag het licht uit
grtz,
Wasami!
Mag Het Licht Uit - De Dijk
De Dijk - Mag het licht uit
bassist: Hans van der Lubbe
De Dijk - Mag het licht uit
De Dijk - Mag het licht uit?
Ik twijfel sterk, maar weet niks beters
De Dijk - Mag het licht uit
Mag het licht uit, van de Dijk, met Hans van der Lubbe op de bas.
Gisteren echt geen idee. Maar deze wisten we dan weer wel.
De Dijk - Mag het licht uit?
Ik zag dat er bij de vraag niet stond dat je ook de bassist moest noemen. Maar voor de zekerheid:
Hans van der Lubbe
de dijk - mag het licht uit?
de dijk- mag het licht uit
De Dijk - Mag het licht uit
Ik weet niet zeker of ik het antwoord al heb gegeven, anders voor de zekerheid nog een keer:
De Dijk - Mag het licht uit.
2 keer het antwoord geven zijn zeker geen dubbele punten?
De Dijk / mag het licht uit
De Dijk - Mag het licht uit
de dijk - mag het licht uit
De Dijk - Mag het licht uit
Doet het commentaarformulier het niet? Probeer het dan in een nieuw scherm.
Zet je antwoord in een reactie. Je reactie wordt niet meteen geplaatst. Anders zou je het goede antwoord verklappen voor andere spelers. Na 24 uur worden ze allen tegelijkertijd geplaatst.
Liever geen anonieme reacties. Selecteer een profiel of anders naam/url in het "Reageer als" veld.
Problemen met dit formulier? Laat het weten